تاریخ انتشار : دوشنبه 12 دی 1401 - 18:26
2758 بازدید
کد خبر : 1526

لاغری شکم با سشوار چگونه است؟

لاغری شکم با سشوار چگونه است؟

لاغری سریع شکم با سشوار. در این روش شکم را با پلاستیک بسته و با استفاده از سشوار گرما را بالا می برند تا با استفاده از تعریق، چربی سوزی افزایش پیدا کند.

لاغری شکم با سشوار

لاغری شکم با سشوار

لاغری شکم با سشوار به گوشتان خورده است؟! بنظر می‌آید این یک اتفاق همیشگی است که مدی زودگذر و جدید با ادعای از بین بردن چربی شکم، پدیدار می شود. در حالیکه انواع روش های چربی سوزی نتایج سوال بر انگیزی دارند، درست خوردن و ورزش کردن قابل اطمینان ترین گزینه‌ی پیش رو هستند.

هرچند خیلی لذت بخش است که فکر کنیم حرارت، خودش به تنهایی در کاهش چربی شکممان موثر است، اما باید بدانید که این تئوری کماکان یک تئوری آزمایشی است.

خطرات چربی شکم

چربی شکم می تواند برای سلامتی شما مخاطره آفرین باشد، چه مرد باشید و چه زن! پس کنترل چربی شکم باید برایتان اولویت داشته باشد.

چربی شکم، خیلی مسئله آفرین است، چرا که فقط چربی زیر پوستی نیست، بلکه شامل چربی احشائیست، به این معنی که اندام‌های داخلی بدنتان را محاصره کرده است. چربی شکم خطر ابتلا به مشکلات قلبی، دیابت و حتی سرطان روده را افزایش می‌دهد!

مضرات لاغری شکم با سشوار

افرادی که سعی می‌کنند چربی‌های شکم خود را با سشوار آب کنند، در معرض خطر سوختگی و عفونت‌های پوستی قرار می‌گیرند.

لاغری شکم با سشوار نه تنها آسیب پوستی به همراه داره، بلکه به کاهش وزن کمکی نمی‌کند.  این امر به نوبه خود می‌تواند موجب ایجاد تاول در پوست و عفونت شود. بنابراین طبق تحقیقاتی که انجام شده لاغری شکم با سشوار امکان پذیر نیست. زمانی که گرما به بدن‌ وارد می‌شود، باعث کم شدن آب بدن می‌ شود.

لاغری شکم با پلاستیک پیچ کردن شکم 

با روش پلاستیک یا هر وسیله خارجی دیگری که حرارت بدن رو زیاد می‌کند، بسیاری از افراد فکر می‌کنند که بعد از مدت کمی وزن کم کردند، درواقع این کاهش وزن تنها به دلیل دفع آب از بدن است و هیچ چربی سوزی اتفاق نیفتاده است، این روش می‌تواند بسیار خطرناک باشد.

دلیل خطرناک بودن این روش هم این است که عرق روی بدن خشک نمی‌شود، به همین دلیل بدن نمی‌تواند خنک شود و بسیار خطرناک است.

لاغری شکم با سونا

در طراحی سونا فرض بر اینه که چربی سوزی از طریق گرما انجام می‌شه اما نتایج چنین چیزی رو نشون نمی‌ده از جمله مزایای سونا می‌شه به احساس تازگی و دفع سموم اشاره کرد، اما چربی سوزی خاصی اتفاق نمی‌افته و فقط آب بیش‌تری از بدن دفع می‌شه.

درصورتی که به دنبال یک رژیم سریع و اصولی هستید که در طول یک ماه ۸ تا ۱۰ کیلو از وزن شما را کاهش دهد، پیشنهاد شود سری به صفحه رژیم کتوژنیک بزنید تا با شرایط آن آشنا شوید و یا به صفحه رژیم لاغری مراجعه کنید تا با رژیم متعادل و اصولی آشنا شوید.

منبع: برنافیت

ایتا رژیم نیوز
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تازه ها

عضو کانال ایتا شوید