تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 دی 1401 - 11:43
2391 بازدید
کد خبر : 1576

قرص لاغری آلفا اسلیم برای لاغری و چربی سوزی| معایب و مزایا

قرص لاغری آلفا اسلیم برای لاغری و چربی سوزی| معایب و مزایا

قرص لاغری آلفا اسلیم اصل یکی از قوی‌ترین قرص‌های لاغری موجود ساخت کشور امریکا و کمپانی معروف Swanson Health می‌باشد .قرص لاغری آلفا اسلیم به سرعت چربی های انباشته شده در بدن شما و دور کمر شما را حل کرده و سوخت و ساز انرژی چربی سفت را سرعت می بخشد.

قرص لاغری آلفا اسلیم اصل یکی از قوی‌ترین قرص‌های لاغری موجود ساخت کشور امریکا و کمپانی معروف Swanson Health است. قرص لاغری آلفا اسلیم به سرعت چربی های انباشته شده در بدن شما و دور کمر شما را حل کرده و سوخت و ساز انرژی چربی سفت را سرعت می بخشد.

عملکرد قرص لاغری آلفا اسلیم:

کاهش هوس قند و کربوهیدرات: برای کاهش وزن قابل کنترل تر برای زنان و مردانی که دارای یک برنامه غذایی سالم هستند، هوس شکر و کربوهیدرات های نشاسته ای را متوقف کنید.

کاهش گرسنگی: با خواص سرکوب کننده اشتها، این مسدود کننده کربوهیدرات به شما کمک می کند کمتر احساس گرسنگی کنید تا از خوردن بیش از حد جلوگیری کنید و از کاهش وزن سالم حمایت کنید.

افزایش چربی سوزی: مکمل کاهش وزن طبیعی SlimGenics قابلیت های چربی سوزی را افزایش می دهد تا به مدیریت کاهش وزن سازگارتر و سالم تر کمک کند.

کاهش وزن سریع‌تر: قرص‌های کاهش وزن آلفا اسلیم با ترکیب کنترل اشتها و مسدودکننده‌های کربوهیدرات و قند به شما کمک می‌کنند در مسیر خود بمانید و به نتیجه برسید!

بلوک کننده موثر کربوهیدرات: آلفا اسلیم می تواند تا ۳۰۰ کالری در هر وعده غذایی را مسدود کند و با استفاده از عصاره لوبیا سفید برای جلوگیری از هضم، حداکثر کاهش وزن را ممکن می سازد.

تفاوت قرص لاغری آلفا اسلیم قرمز و نارنجی - فروشگاه الماس طب

نحوه عملکرد قرص چربی سوز آلفا اسلیم (Alpha Slim) روی بدن

اثرات لیپولیتیک کافئین و سایر مشتقات آن به خوبی مستند و شناخته شده است. این گیرنده‌ها در سلول‌های پرچرب یافت می‌شوند که فعالیت سیلیکون را کنترل کرده و چربی را کاهش می‌دهند.

زانتین فعالیت فسفودی استراز را مهار می کند و از تخریب درون سلولی تخریب چربی در سلول‌های چربی جلوگیری می‌کند. به این ترتیب مصرف مقادیر بالای زانتین با افزایش اکسیداسیون و چربی سوزی باعث کاهش وزن می‌شود.

خوب است بدانید که قرص آلفا اسلیم با بالا بردن متابولیسم بدن شما و کاهش اشتهای قوی که دارد می تواند بدن شما را در شرایط یک ورزشکار دو میدانی قرار دهد که در هنگام ورزش انرژی زیادی مصرف می‌کند. بطور معجزه آسایی سبب کاهش و سوختن چربی‌های شکم و پهلو و دور کمر و در نتیجه کاهش سایز و وزن بصورت توام در کوتاه‌ترین زمان ممکن خواهد شد.

خرید الفا اسلیم اصل

فواید قرص لاغری آلفا اسلیم:

• قرص لاغری آلفا اسلیم چربی‌های اضافی بدن را آب می کند
• بدون نیاز به گرفتن رژیم های سخت اشتهای شما را کاهش خواهد داد
• قرص آلفا اسلیم باعث دفع سریع زواِید حاصل از سوخت و ساز بدن خواهد شد
• کاهش وزن و رسیدن به وزن دلخواه تا زمان مصرف روزانه یک قرص
• مناسب برای خانم ها و آقایان بین ۱۸ تا ۵۰ سال سن
• بدلیل داشتن ویتامین E و C از افتادگی پوست در اثر لاغری جلوگیری کرده و سبب شادابی و شفافیت پوست نیز خواهد شد.

شاید با دیدن فواید این قرص معجزه آسا کنجکاو شوید تا بدانید که آلفا اسلیم از چه ماده ای ساخته شده است.پس برای دانستن این مطلب با ما همراه باشید:
قرص لاغری آلفا اسلیم از عصاره ی میوه و گیاهان مختلف از جمله مخمر آلبومینی که از کیوی گرفته شده و باعث جلوگیری از جذب چربی نوع A که عامل چاقی شکم و پهلوها هست تشکیل شده است.
بعلاوه در ترکیبات این قرص از عصاره گارسینیا کامبوجیا که نقش موثری درکاهش اشتها، چربی سوزی و بهبود متابولیسم بدن دارد استفاده شده است. از دیگر مواد تشکیل دهنده قرص آلفا اسلیم می توان به کافِین اسیدهای چرب امگا ۳، تخم کتان جهت افزایش شادابی پوست اشاره کرد.

ترکیبات قرص آلفا اسلیم:

• عصاره قهوه سبز
• گلیسین
• ویدانگا یا فلفل سیاه کاذب
• عصاره تخم کتان
• کافئین
• عصاره گیاه گارسینیا
• عصاره گیاه گزاتین
• تمشک
• برگ زیتون

عوارض مصرف قرص الفا اسلیم (Alpha Slim) و خطرات ناشی از مصرف:

قرص لاغری آلفا اسلیم ۱۰۰ درصد گیاهی و ساخته شده از بهترین تکنولوژی روز دنیا است. تاکنون هیچ گونه عوارض جانبی برای این محصول عنوان نشده است البته در صورت داشتن بیماری یا مشکل خاص قبل از خرید کپسول الفا اسلیم با مشاورین شرکت بهین دارو تماس بگیرید.

موارد منع مصرف قرص الفا اسلیم:

• مشکلات قلبی
• فشار خون پایین و بالا
• افراد زیر ۱۸ سال
• مشکلات کبدی و کلیوی
• افراد بالای ۵۵ سال
• خانمهای شیرده و باردار

محتویات قرص آلفا اسلیم:

قرص لاغری الفا اسلیم حاوی ۵۰ عدد کپسول گیاهی که صرفا سبب لاغری و سوختن چربی‌های شکم و پهلو و نیز کاهش اشتها خصوصا برای کسانی که دچار استپ وزنی هستند می‌شود.
قرص آلفا اسلیم اصل چه رنگی است ؟
دقت کنید الفا اسلیم در سری قدیم به رنگ نارنجی و در سری جدید نارنجی رنگ متمایل به قرمز میباشد. توصیه می کنیم به دلیل وجود قرص الفا اسلیم تقلبی در بازار در زمان خرید دقت لازم را داشته باشید.

آزمایشات کلینیکی اثرات کپسول الفا اسلیم Alpha Slim به صورت زیر است:

• از شکل گیری چربی اضافه جلوگیری می کند.
• به سفتی و شفافیت پوست کمک می کند.
• باعث سلامت بدن می‌شود.
• از تولید دوباره چربی در بدن جلوگیری می کند.

قرص الفا اسلیم چند کیلو کم می کند؟

بطور میانگین در یک دوره مصرف اغلب افراد بین ۱۰ الی ۱۵ کیلو در ماه میتوانند لاغر شوند.این محصول ساخت کشور USA است، که در ایران طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است.

قرص لاغری الفا اسلیم با ترکیبات ۱۰۰ در صد گیاهی می‌تواند به شما کمک کند در مدت زمان کوتاهی به وزن و سایزایده ال تان برسید.
قرص الفا اسلیم یک چربی سوز قوی و قدرت مند است که در سال ۲۰۱۹ وارد بازار ایران شده و جایگاه مناسب و خوبی میان قرص های لاغری و چربی سوزی ساخت امریکا دارد.

این مکمل یک قرص لاغری کاملا گیاهی است و ترکیبات گیاهی خاص موجود در این قرص در دوز کاملا مشخص و اندازه گیری شده می تواند عملکرد سیستم بدن را بهبود ببخشد و در ایجاد تناسب اندام به شما کمک می‌کند. این قرص لاغری حتی برای کسانی که دچار استپ وزنی هستند بسیار موثر است.

تضمین شرکت بهین دارو برای اصل بودن قرص لاغری الفا اسلیم ( Alpha Slim )

تمام محصولاتی که توسط شرکت بهین دارو عرضه می‌گردد دارای کد ریجستری و اصالت محصول و تاییدیه سایت می‌باشد .
قبل از اینکه محصول به شما عزیزان معرفی شود توسط کارشناسان شرکت بهین دارو تست و آزمایش می‌شود .
• قرص الفا اسلیم Alpha Slim اصل دارای تاییدیه غذا و داروی کشور هونگ کونک و امریکا FDI
• دارای تاییده وزارت بهداشت اروپا CE
• دارای تاییده شرایط خوب و تولید مناسب GMP

تشخیص قرص آلفا اسلیم اصلی از تقلبی

با وجود محصولات مشابه و تقلبی در بازار تشخیص قرص الفا اسلیم اصل و تقلبی قدری دشوار است.

نمایندگی اصلی قرص آلفا اسلیم Alpha Slim در ایران کدام شرکت است؟
تنها نمایندگی و وارد کننده قرص الفا اسلیم در ایران شرکت بهین دارو میباشد.
قرص لاغری و کاهش اشتهای الفا اسلیم برای تمام افراد بین ۱۸ تا ۵۵ سال با هر نوع وزن و سایزی مناسب است.
شرکت بهین دارو نمایندگی انحصاری و واردکننده اصلی کپسول آلفا اسلیم Alpha Slim محصول در ایران میباشد.

نظرات در مورد قرص لاغری الفا اسلیم
با عملکرد عالی قرص آلفا اسلیم Alpha Slim و چربی سوز قوی و لاغری بدون نیاز به رژیم و ورزش و همچنین افزایش سوخت و ساز بدن و کاهش اشتها و کور کردن اشتهای فرد مصرف کننده و از آنجایی که کپسول الفا اسلیم مناسب بدن های استپ کرده است.

طبق تجربه چند ساله بهین دارو در فروش قرص لاغری الفا اسلیم به جرات می توان گفت خانم ها و اقایانی که این دارو را استفاده کرده اند همگی راضی بوده اند.

قرص لاغری آلفا اسلیم نارنجی

قرص لاغری آلفا اسلیم

جواب به سوالات متداول :

قرص لاغری گلوریا بهتره یا آلفا؟

هر دو غیر مجاز و خطرناک هستند و توصیه به مصرف نمیشه.

قرص لاغری آلفا اسلیم قیمت

متاسفانه با وجودی که این دارو بصورت زیر زمینی و با مواد ارزان قیمت تهیه میشود هر بسته آن حدود نیم میلیون تومان فروخته می شود! مشتریان هم پول زیاد می دهند و هم عوارض زیاد

قرص لاغری آلفا اسلیم خوبه؟

متاسفانه با وجود اینکه به صراحت عوارض آن شرح داده شده، دوستان مطلب را نمیخوانند.

عوارض قرص لاغری آلفا اسلیم نارنجی

عوارض مشابه موارد بالاست.

ایا قرص لاغری الفا اسلیم شیشه دارد

این دارو بطور زیر زمینی تهیه می شود حال بسته فردی که آن را تهیه می کند مواد مختلفی از قبیل موارد بالا استفاده می شود یکی از موادی که در این داروها بوفور استفاده می شود همین شیشه است و با توجه به عوارضی که افراد گزارش می دهند کاملاً مشابه مصرف این مواد مخدر است.

ایا قرص الفا اسلیم باعث بی خوابی میشود

بله بدلیل وجود مواد روانگردان و شبه مخدر آن.

عکس قرص آلفا اسلیم اصل

در اینجا لازم به ذکر است که آلفا اسلیم اصل که فقط در سایتهای خارجی به فروش می رسد به صورت قرص هست که که ترکیبات آن شامل ویتامین آ، سی و ای و همچنین عصاره های گیاهی مثل لوبیا سفید، جینکو، جنسینک، رزماری و.. است که این قرص مواد خطرناک ندارد و عوارض مثل بی خوابی و غیره که بالاتر عنوان شد، هم ندارد.

البته این قرص کلا برای کاهش اشتها نیست. فقط به گفته سازنده مقداری مانع جذب کربوهیدرات می شود! که آن هم تاثیر چندانی ندارد.

عکس آلفا اسلیم اصل عکس قرص آلفا اسلیم اصل

عکس کپسول آلفا اسلیم اصل عکس قرص آلفا اسلیم اصل

این قرص الفا اسلیم اصل خارجی که عکس آن را در بالا میبینید فعلا فقط در سایت‌های خارجی وجود دارد و تا به حال وارد نشده و هیچ مرکز مجاز فروشی ندارد. یعنی در داروخانه وجود ندارد!

عوارض قرص الفا اسلیم

این آلفا اسلیمی که در مراکز غیر مجاز مثل عطاری، باشگاه و اینترنت به فروش می رسد یک چیز دست ساز است که به شکل کپسول وجود دارد نه قرص. چون اصلا این افراد سودجو نمی‌توانند به صورت قرص درست کنند آن هم به این کیفیت. به جزئیات بسته هم دقت کنید!

افراد سودجو پوکه های خالی کپسول را  که به قیمت ارزان و در رنگهای مختلف، در عطاری ها هم موجود است، تهیه می کنند و داخل آن مواد غیرمجازی که بالاتر عنوان شد می‌ریزند. همانگونه که می توانید در اینترنت عکس آلفا اسلیم را سرچ کنید تمام آنها به شکل کپسول است و جالب تر که بعضی قرمز بعضی نارنجی است حتی ممکن است به رنگ سفید هم ببینید!

در نهایت توجه کنید که فقط دارویی که بصورت مجاز وارد شده باشد و در داروخانه باشد لیبل اصالت و کد وزارت بهداشت دارد، پس وقتی آلفا اسلیم مجاز وارد نشده اگر هم شما لیبلی روی آن ببینید مطمئناً لیبل تقلبی است مثلا از داروهای دیگر کپی شده و بهر حال تقلبی است.

خلاصه 

در تقلبی بودن، غیر مجاز بودن و خطرناک بودن کپسول الفا اسلیم هیچ شکی نیست.

در اینکه، در هیچ مرکز مجازی بفروش نمی رسد بجز در عطاری، باشگاه، اینترنت و اینستاگرام هیچ شکی نیست.

در اینکه عوارض خطرناکی دارد هم هیچ شکی نیست.

در اینکه فقط فروشنده ها و افرادی که تبلیغ می‌کنند از آن تعریف می کنند و یا با اسامی ناشناس کامنت می گذارند که عوارض ندارد و اصل است که هیچ شکی نیست.

در اینکه عده ای افراد سودجو از نیاز و میل شما که لاغری و تناسب اندام است سواستفاده می کنند و با جان و مال شما بازی می کنند شکی نیست.

طریقه چک اصالت قرص لاغری آلفا اسلیم

سایت های فروش غیر مجاز کاملاََ مشخص اند چرا که هیچ مجوزی ندارند. فقط یک شماره تلفن همراه دارد. حال همین ها ادعا می کنند این محصول اصل است و می شود در سایت آن را چک کرد. اما چه سایتی؟

یعنی هر کسی یک سایت فیک تأسیس کند و دارو تأیید کند کافی است! اگر فکر می‌کنید اینکار سختی است بشدت اشتباه می‌کنید هزینه تأسیس اینچنین سایتی به اندازه فروش فقط ۱ بسته این دارو غیرمجاز یا حتی کمتر است چرا این داروها بالای ۹۰ درصد برای فروشنده سود دارد.

متأسفانه فروشنده های غیرمجاز بشدت به فهم مردم توهین می کنند که اولاََ چک کردن اصالت دارو مخصوص ایران است و چنین چیزی در خارج کشور وجود ندارد.

دوماََ سایت‌های چک کردن اصالت دارو در ایران فقط زیر نظر وزارت بهداشت و از طریق دو سایت زیر است:

ttac.ir

irc.fda.gov.ir

هر سایتی غیر از این، سایتی فیک و غیرمجاز است!

منبع: بهین دارو

ایتا رژیم نیوز
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تازه ها

عضو کانال ایتا شوید