تاریخ انتشار : یکشنبه 18 دی 1401 - 9:50
1465 بازدید
کد خبر : 1592

لاغری شکم با وازلین| روش تهیه ماسک چربی سوز وازلین

لاغری شکم با وازلین| روش تهیه ماسک چربی سوز وازلین

لاغری شکم با وازلین یکی از راه‌هایی است که می توان بدون آنکه سایر نقاط بدن را درگیر کرد باعث آب شدن چربی شکم شد. اگر شما هم از این موضوع رنج می برید پیشنهاد می کنیم با رژیم نیوز تا انتهای این مطلب کوتاه همراه باشید.

وازلین برای لاغری شکم یکی از روش هایی است که بدون هیچ دردسر و عوارضی می توانید برای آب کردن چربی های شکم خود استفاده کنید و نتیجه خوبی از آن بگیرید.

لاغری شکم با وازلین امکان پذیر است؟

لاغری شکم با وازلین یکی از راه‌هایی است که می توان بدون آنکه سایر نقاط بدن را درگیر کرد باعث آب شدن چربی شکم شد.

لاغری شکم با وازلین

لاغری شکم با وازلین

خیلی از خانم ها از اینکه یک قسمت از بدنشان مثل شکم دچار چاقی شده و افزایش وزن دارند رنج می برند و نمی دانند که چگونه آن منطقه را بدون اینکه سایر قسمتهای بدن لاغر شود از چربی های اضافه بزدایند. یکی از محصولاتی که می تواند به ازبین بردن این چربی ها و کوچک کردن شکم کمک نماید وازلین است.

لاغری شکم با وازلین یکی از راه‌هایی است که می توان بدون آنکه سایر نقاط بدن را درگیر کرد باعث آب شدن چربی شکم شد. اگر شما هم از این موضوع رنج می برید پیشنهاد می کنیم با رژیم نیوز تا انتهای این مطلب کوتاه همراه باشید.

لاغری شکم با وازلین

لاغری شکم با وازلین

علت ایجاد چربی شکمی چیست؟

وجود ژنتیک کیست تخمدان استرس بسیار بی خوابی تغذیه نامناسب نداشتن تحرک یائسگی زود رس

آیا چاقی شکم یا افزایش وزن یک بیماری است؟

چربی در شکم یک بیماری نیست عامل بوجود آمدن بیماریهایی همچون: فشار خون بالا، برخی سرطان ها، آلزایمر، کلسترول بالا، بیماری قلبی، سکته مغزی و دیابت نوع ۲ می باشد. به همین دلیل باید بسیار به این مشکل مثلاً عادی توجه نمود.

اما چگونه می شود از چربی های اطراف شکم و افزایش وزن خلاص شد؟ شما به راحتی می توانید با وازلین این چربی های انباشته شده در دور شکم خود را از بین ببرید و به کاهش وزن کمک نمایید. استفاده از روغن وازلین نیز توصیه میشود.

وازلین چیست؟

قبل از اینکه به سراغ آب کردن چربی شکم با وازلین برویم بهتر است ابتدا بدانیم وازلین اصلٱ چه است و از چه بوجود می آید؟

وازلین را با نام ژله نفتی نیز می توان شناخت این ژل یک فراورده‌ی نفتی می باشد که بسیار به سلامت و زیبایی پوست و مو کمک می کند.

وازلین تصفیه شده از یک روغن معدنی است که بسیاری از شرکت ها آن را به عنوان یک درمان عمومی برای پوست انتخاب کرده و در برخی از لوازم بهداشتی و آرایشی نیز می توان ردپای آن را یافت نمود.

ژله نفتی بعد از تصفیه شدن قابل استفاده و بی خطر می باشد و هیچ گونه ماده مضری در آن وجود ندارد. از خواص وازلین می توان به: پرپشتی ابروها، تقویت موهای سر و مژه و سلامت پوست اشاره نمود.

ماسک لاغری شکم با وازلین

وازلین به عنوان یک فراورده‌ی نفتی برای ازبین بردن چربی های شکمی بسیار موثر بوده و می توان برای داشتن یک اندام متناسب از این ماسک ترکیبی استفاده نمود.

مواد لازم برای تهیه ماسک چربی سوز

وازلین: نصف قاشق

کپسول ویتامین E: یک کپسول

ویکس: به اندازه مورد نیاز

ابتدا وازلین را در یک ظرف ریخته و مقداری از ویکس را نیز به آن اضافه نموده و ترکیب کنید. حال کپسول ویتانین E  را باز نموده و پودر آن را به ترکیب وازلین و ویکس اضافه کنید و به مدت ۱۵ دقیقه هم زده تا به خوبی مخلوط شوند. حال ماسک کاهش وزن شما آماده مصرف است.

می توانید این ماسک را روزانه به شکم خود زده و با یک پارچه نخی ببندید تا لباس رویتان کثیف نگردد. سپس حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه پیاده روی نمایید تا نتیجه مطلوبی بدست آورید.

اینکار را باید سه تا چهار بار در هفته انجام داد تا نتیجه دلخواه نمایان گردد. همچنین قبل از صبحانه بهتر است یک لیوان آب ولرم بنوشید تا تاثیر پذیری بهتری را مشاهده نمایید.

 

خواص وازلین و فواید باور نکردنی این روغن

وازلین برای لاغری شکم و پهلو

هشدارهای مهم قبل از استفاده

بهتر است قبل از مصرف با پزشک در میان بگذارید تا خدایی ناکرده مشکل جدی برایتان پیش نیاید. چون فرارودهای نفتی با هر فردی سازگار نمی باشد.

افرادی که به ویکس و یا ویتامین E حسایت دارند نیز از استفاده این ماسک پرهیز نمایند.

شما می توانید با یک رژیم غذایی و برنامه غذایی درست به کمک لاغری شکم با وازلین رفته و زودتر نتیجه مطلوب خود را ببینید.

منبع: عطاری
ایتا رژیم نیوز
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تازه ها

عضو کانال ایتا شوید