تاریخ انتشار : یکشنبه 18 دی 1401 - 10:36
2620 بازدید
کد خبر : 1600

۱۰ قرص ضد اشتها قوی خارجی

۱۰ قرص ضد اشتها قوی خارجی

در این مقاله به معرفی ده تا از بهترین قرص ضد اشتها مورد تایید fda برای لاغر شدن خواهیم پرداخت.بعضی از افراد برای لاغر شدن به دنبال راهی برای کاهش اشتهای خود هستند تا با کاهش اشتها و کمتر غذا خوردن وزن اضافی خود را از دست بدهند و لاغر شوند.

قرص کاهش اشتها برای لاغری مناسب است؟ با ما همراه باشید تا با چند قرص چربی سوز و کاهنده اشها اشنا شوید.

  • بهترین قرص کاهش اشتها

این روزها لاغر شدن دغدغه بسیاری از افراد شده است و افراد زیادی در جست و جوی راههای لاغر شدن می باشند. مهمترین مسئله در لاغر شدن رعایت رژیم غذایی کم کالری اما مغذی می باشد. افراد زیادی برای لاغر شدن به رژیم های غذایی که بعضی از آن ها بسیار نامناسب بوده و عوارض زیادی برای سلامتی بدن دارد روی می آورند.

بهترین قرص ضد اشتها برای لاغری

بهترین قرص ضد اشتها برای لاغری

بعضی از افراد برای لاغر شدن به دنبال راهی برای کاهش اشتهای خود هستند تا با کاهش اشتها و کمتر غذا خوردن وزن اضافی خود را از دست بدهند و لاغر شوند.

در این مقاله به معرفی ده تا از بهترین قرص کاهش اشتها مورد تایید fda برای لاغر شدن خواهیم پرداخت. دقت کنید که شما مجاز به مصرف هیچ کدام از این قرص ها برای لاغری نمی باشید مگر با اجازه پزشکتان.

  • قرص های کاهش اشتها برای چه افرادی مناسب می باشد؟

چاقی نیز مانند لاغری دلایل و علت های مختلفی دارد. بعضی از بیماری ها مانند کم کاری تیروئید باعث چاقی می شوند. استفاده زیاد از چربی ها و شیرینی ها و غذاهای پرکالری نیز یکی دیگر از علت های چاقی می باشد.

در بعضی از افراد چاقی به علت پرخوری اتفاق می افتد. این افراد اشتهای زیادی دارند و برای سیر شدن در هر وعده غذایی غذای زیادی می خورند.

راه حل لاغر شدن این افراد کاهش اشتها می باشد. این افراد می توانند برای کاهش اشتها از داروهای گیاهی تجویز شده توسط پزشکان طب سنتی استفاده کنند و با خوردن دم نوش های گیاهی اشتهای خود را کم کنند. راه دیگری که برای کاهش اشتها وجود دارد مصرف قرص های لاغری و کاهنده اشتها می باشد.

این قرص ها چنانچه توسط پزشک با توجه به شرایط بدنی شما تجویز شود باعث کاهش اشتها و لاغری شما خواهد شد. در ادامه به معرفی چند نمونه قرص و کپسول کاهش دهنده اشتها می پردازیم.

معرفی ۱۰ قرص ضد اشتها قوی خارجی برای لاغری و کاهش وزن

۱) قرص ضد اشتها: flexan فلکسان

از کاربردهای این قرص کاهش اشتها، کاهش وزن و کاهش کلسترول و چربی خون می باشد. ماده موثر موجود در این دارو گلوکومانان می باشد که یک فیبر پلی ساکاریدی محلول در آب است که از ریشه کنجاگ به دست می آید.

این ماده بالاترین ظرفیت جذب آب در بین فیبرها را دارد و قادر به جذب آب تا پنجاه برابر وزن خود می باشد. این ماده در معده مقدار زیادی آب جذب می کند و افزایش حجم پیدا کرده و با پر کردن حجم معده باعث احساس سیری و کاهش اشتها می شود.

این دارو به صورت بسته های شصت عددی کپسول عرضه می شود و روش مصرف آن دو کپسول قبل از هر وعده غذایی می باشد.

قرص ضذ اشتها فلکسان

قرص کاهش اشتها فلکسان

قرص ضد اشتها فلکسان بهترین قرص کاهش اشتها جهت لاغری

۲) کرومیوم پیکولینات

این قرص یکی از قرص های مکمل در کنار رژیم های لاغری می باشد. از کاربردهای این قرص کنترل اشتها و کاهش بافت چربی بدن می باشد. از این قرص در رژیم های لاغری و همچنین کاهش قند خون بیماران مبتلا به دیابت نوع دوم استفاده می شود.

میزان مصرف این قرص روزانه یک قرص بعد از غذا می باشد. عنصر اصلی این قرص کروم است که تحقیقات جدید نشان داده است که در کاهش چربی خون و کنترل وزن موثر می باشد.

قرص کاهش اشتها مورد تایید fda

قرص کاهش اشتها مورد تایید fda

بهترین قرص ضد اشتها مورد تایید fda

۳) پومئول

از دیگر قرص های موثر در لاغری قرص پومئول می باش. این قرص با کاهش اشتها سبب چربی سوزی و لاغری می شود. میزان مصرف آن یک قرص قبل از ناهار و یک قرص قبل از شام همراه با یک لیوان آب می باشد. این قرص در سوزانده شدن چربی های موضعی موثر است.

قرص کاهش اشتها قوی

قرص ضد اشتها قوی

قرص ضد اشتها قوی برای لاغری

۴) کارویل

کارویل یک قرص گیاهی ایرانی موثر در لاغری می باشد. اصلی ترین ترکیب کارویل عصاره کرفس می باشد. عصاره کرفس با افزایش حجم در معده باعث کاهش اشتها شده و جذب مواد غذایی را کاهش می دهد که در نتیجه بدن کالری کمی جذب می کند و برای جبران کالری مورد نیاز خود اقدام به چربی سوزی می کند که در دراز مدت باعث لاغری فرد می شود.

روش مصرف این قرص برای افرادی که حداکثر ده کیلو گرم اضافه وزن دارند روزی سه مرتبه یک الی دو قرص نیم ساعت قبل از غذا می باشد و میزان مصرف این قرص برای  افرادی که اضافه وزنی بیشتر از ده کیلوگرم دارند روزی سه مرتبه سه قرص نیم ساعت قبل از غذا می باشد.

قرص کاهش اشتها مورد تایید fda

قرص ضد اشتها

۵) اسلیم کوئیک

قرص ضد اشتها اسلیم کوئیک یکی دیگر از قرص های گیاهی کاهنده اشتها و لاغری می باشد. اسلیم کوئینگ از ترکیب چند گیاه مانند کرفس و بذر کرفس، چای سبز، گیاه و بذر شوید و … می باشد.

تحقیقات نشان داده است که بذر شوید و کرفس به صورت سینرژیسم بر روی مراکز احساس گرسنگی مغز اثر کرده و باعث کاهش اشتها می شود. میزان مصرف این قرص روزی سه بار یک قرص نیم ساعت قبل از غذا می باشد.

اگر وزن بدن شما بیش از حد بالاست می توانید در هر وعده به جای یک قرص، دو قرص مصرف کنید.

بهترین قرص کاهش اشتها

بهترین قرص ضد اشتها

۶) اسلیم می قرص ضد اشتها خارجی

اسلیم می یک قرص کاهش اشتها معروف آمریکایی می باشد. ماده اصلی این قرص گیاهی است از خانواه افراها که دانه های آن دو برابر قهوه کافئین دارد، این دارو با سرکوب اشتها سبب کاهش کالری دریافتی و چربی دریافتی بدن می شود در نتیجه بدن برای تامین انرژی مورد نیازش شروع به سوخت و ساز چربی های ذخیره شده می کند و این امر پس از مدتی باعث لاغری فرد می شود. میزان مصرف این قرص یک عدد صبح و یک عدد عصر می باشد.

قرص کاهش اشتها مورد تایید fda

قرص کاهش اشتها مورد تایید fda

۷) قرص ضد اشتها: ردوکیل

از معروفترین قرص های لاغری ردوکیل می باشد. ردوکیل یک قرص گیاهی ساخت کشور اسپانیا می باشد. موارد مصرف این قرص کاهش وزن، کاهش اشتها، کاهش چربی و کلسترول خون و کاهش یبوست می باشد.

ردوکیل یک مکمل گیاهی و طبیعی می باشد که در معده با جذب آب تبدیل به یک ژل حجیم شده باعث احساس سیری طولانی مدت می شود.

این دارو از نوعی فیبر گیاهی تشکیل شده است که می تواند تا دویست برابر وزن خود آب جذب کند، در نتیجه مصرف آن باعث پر شدن کاذب معده و احساس سیری و کاهش اشتهای فرد می شود.

روش مصرف ردوکیل به این صورت است که یک ساعت قبل از هر وعده غذایی یک یا دو عدد قرص همراه با دو لیوان آب باید مصرف شود.

قرص های کاهش اشتها گیاهی

قرص های کاهش اشتها گیاهی

۸) قرص ضد اشتها : فلوردو

فلوردو یک قرص ایرانی گیاهی و طبیعی برای کاهش وزن می باشد و یکی از قرص های موثر در لاغر شدن به حساب می آید. این مکمل گیاهی باعث احساس سیری شده و از طریق افزایش دفع باعث لاغری می شود.

موارد مصرف این قرص برای کاهش وزن، کاهش اشتهای کاذب، کاهش فشار خون، کاهش قند و کلسترول خون و… می باشد. این دارو از ترکیب گیاهان دارویی نعناع فلفلی، انجدان رومی، علف طلایی، چای سبز، ختمی و سیاه توسه ساخته شده است. میزان مصرف آن روزانه یک عدد قبل از ناهار و شام  می باشد.

داروی کاهش اشتها گیاهی

داروی ضد اشتها گیاهی

۹) قرص ضد اشتها : ابستاپ

ابستاپ یک قرص موثر در کاهش اشتها و کاهش وزن می باشد و ساخت ایران است. موارد مصرف این قرص برای کنترل اشتها، کاهش کلسترول و افزایش متابولیسم بدن می باشد. از مواد تشکیل دهنده این قرص فیبرهای محلول، عصاره چای سبز، کافئین، ال کارنین و … می باشد.

فیبرهای موجود در این قرص با جذب آب در معده افزایش حجم می دهند و باعث احساس سیری و کاهش اشتها می شوند. میزان مصرف این قرص روزانه سه عدد یعنی قبل از هر وعده غذایی یک عدد همراه با یک لیوان آب می باشد.

بهترین قرص کاهش اشتها

۱۰) قرص ضد اشتها : هزال

یک قرص صد در صد گیاهی و موثر جهت کاهش وزن هزال می باشد. این قرص که ساخت ایران است علاوه بر لاغری باعث تقویت معده و دستگاه گوارش شما نیز خواهد شد.

موارد مصرف این قرص در کاهش وزن، کاهش اشتها، کاهش کلسترول، کاهش قند خون و تحریک تجزیه چربی ها می باشد. میزان مصرف این قرص یک قرص نیم ساعت قبل از ناهار و شام می باشد.

قرص کاهش اشتها و چربی سوز

قرص ضد اشتها و چربی سوز

توجه : تمام قرص های معرفی شده در بالا با مجوز وزارت بهداشت در اکثر داروخانه های کشور قابل تهیه هستند اما لازم هست حتما قبل از استفاده از آن ها با پزشک خود مشورت کنید، ممکن است بعضی از این قرص ها برای بدن شما مناسب نباشد، یا مصرف آن منجر به بروز عوارض جبران ناپذیری در بدنتان شود.

این پزشک است که با بررسی شرایط بدنی شما و بررسی آزمایشات و چکاب ها ی شما مناسب ترین قرص کاهش اشتها را برای شما تجویز خواهد کرد.

منبع: سایت نیک استار

ایتا رژیم نیوز
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تازه ها

عضو کانال ایتا شوید