تاریخ انتشار : دوشنبه 19 دی 1401 - 5:24
242 بازدید
کد خبر : 1609

لاغری شکم با پیاز | نسخه عالی آب پیاز برای لاغری شکم

لاغری شکم با پیاز | نسخه عالی آب پیاز برای لاغری شکم

یکی از نسخه های طبیعی برای لاغری شکم روش آب پیاز برای لاغری است که مستقیما روی چربی های اضافه شکم و قسمت میانی بدن تاثیر می گذارد.

مؤثرترین راه درمان لاغری بوسیله پیاز

مؤثرترین راه درمان لاغری بوسیله پیاز

لاغری با پیاز صحت دارد؟ آب کردن چربی های شکم کار بسیار سختی است .کارشناسان معتقدند چربی های که در شکم جمع شده اند آب شدنشان بسیار سخت است مهم نیست که چه مقدار در طول روز می خورید گاهی اوقات اندازه شکم تان اصلاً کاهش پیدا نمی کند ، داشتن چربی های شکمی زیاد باعث مشکلات زیادی می شود ، مشکلاتی از قبیل کمر درد ، مشکلات گوارشی ، خستگی ، کمبود اعتماد به نفس همگی ناشی از فراوانی چربی های شکمی است.
به علاوه کارشناسان مدعی هستند که داشتن کمر بزرگ هم باعث بیماری مثل انسداد شریان می شود .اگر می خواهید کمر باریک و شکم لاغری داشته باشی باید غذاهای سالم مصرف کنید و مرتب ورزش کنید و در طول اینها می توانید از نسخه خانه ای که به شما پیشنهاد می کنیم استفاده کنید.

نسخه آب پیاز و لاغری شکم

آب پیاز و لاغری

آب پیاز و لاغری

ترکیب آب پیاز و کدو سبز برای لاغری

مواد لازم :
۲ قاشق آب پیاز
۳ قاشق آب کدو سبز
نحوه آمادگی :
مواد اولیه را داخل یک لیوان خوب مخلوط کنید و هم بزنید و هر روز صبح بعد از صبحانه میل کنید و به آن هیچگونه موادی مثل شکر و عسل اضافه نکنید به مدت دو ماه در خوردن این نوشیدنی مقاومت کنید.
این ترکیب حاوی فراوانی ویتامین و مواد معدنی است که مواد مغذی بدن شما را تامین می کند و با این که چربی های بدن را میسوزاند متابولیسم بدن را بالا میبرد و محرک خوبی برای تولید هورمونهای است که به کاهش وزن به خصوص در ناحیه شکم کمک می کند.

فواید پیاز برای لاغری و کاهش وزن

پیاز یک ماده غذایی پربیوتیک است، زیرا دارای کالری بسیار کم و فیبر محلول بالایی است. هر فنجان پیاز خرد شده حاوی ۶۴ کالری، ۱۵ گرم کربوهیدرات، ۱۶ گرم چربی، هفت گرم فیبر، ۷۶ گرم پروتئین و ۷۸ گرم قند است، همچنین دارای ویتامین‌های C و B۶ و منگنز است. فیبر محلول پیاز می‌تواند به فرد کمک کند برای مدت طولانی‌تری احساس سیری کند و کالری کمتری مصرف کند، این اتفاق باعث کاهش وزن می‌شود. پیاز حاوی فلاونوئیدی به نام کوئرستین است که به افزایش متابولیسم و جلوگیری از تجمع چربی در بدن کمک می‌کند.

دیگر مزایای مصرف پیاز

پیاز سرشار از اینولین و فروکتوالیگوساکاریدها است که هر دو پربیوتیک ضروری برای سلامت روده هستند، آن‌ها می‌توانند سیستم ایمنی بدن را تقویت کنند و تعداد میکروارگانیسم‌های مفید معده را افزایش دهند. افراد مبتلا به دیابت یا پیش‌دیابت نیز می‌توانند از ترکیبات سولفور و کوئرستین پیاز بهره ببرند، زیرا این مواد به تنظیم قند خون کمک شایانی می‌کند. سطح بالای ویتامین C موجود در پیاز به کلاژن‌سازی کمک می‌کند، بنابراین باعث نرم شدن پوست و مو می‌شود. افزودن پیاز به رژیم غذایی می‌تواند به بهبود سلامت استخوان‌ها کمک کند، زیرا حاوی مقدار مناسبی کلسیم است. نتایج بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که مصرف پیاز به دلیل آنتی‌اکسیدان‌هایی که دارد خطر ابتلاء به بیماری‌هایی مانند سرطان، دیابت و بیماری‌های قلبی عروقی را کاهش می‌دهد.

نوشیدن آب پیاز

بهترین روش برای بهره‌مند شدن از همه مزایای پیاز، نوشیدن آب آن است. در این روش، افراد باید ابتدا پیاز را پوست بگیرند، به صورت ورقه‌ای برش دهند و چهار تا پنج دقیقه در آب بجوشانند. در مرحله بعد آن را مخلوط کنند و سپس آب آن را بنوشند.

سوپ پیاز

سوپ پیاز سرشار از مواد مغذی است و به کاهش وزن کمک می‌کند. برای تهیه سوپ پیاز لازم است ابتدا زنجیل و سیر زنده شده را به روغن زیتون اضافه کنید و به مدت دو دقیقه آن را تفت دهید، در مرحله بعد پیاز خرد شده و سبزیجات پخته شده دیگر مانند گوجه‌فرنگی و کلم را به آن اضافه کنید، سپس آب مرغ یا سبزیجات را داخل قابلمه بریزید، نمک و فلفل را بعد از حداقل ۱۰ تا ۱۵ دقیقه برای طعم دادن به سوپ اضافه کنید.

مصرف پیاز خام

مصرف پیاز خام نیز فواید زیادی به همراه دارد، افراد می‌توانند ورقه‌های پیاز خام را به همراه مقداری آبلیمو و نمک در ظرفی قرار دهند و آن را به همراه ناهار یا شام میل کنند یا آن را به سالاد خود اضافه کنند.

منبع: ایمنا

ایتا رژیم نیوز
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تازه ها

عضو کانال ایتا شوید