تاریخ انتشار : دوشنبه 26 دی 1401 - 5:57
305 بازدید
کد خبر : 1655

جعفری برای لاغری ؛ خواص آب جعفری برای لاغری سریع شکم

جعفری برای لاغری ؛ خواص آب جعفری برای لاغری سریع شکم

جعفری برای لاغری و چربی سوزی بسیار مناسب است ؛ جعفری یک سبزی بسیار مناسب برای کاهش وزن به حساب می آید. این گیاه حاوی کلروفیل، کارتنوئید و همچنین حاوی ویتامین های B، ویتامین C ، اسید فولیک است و همچنین می تواند باعث دفع سموم از بدن شود. با ما همراه باشید تا با خواص این گیاه چربی سوز اشنا شوید.

جعفری برای لاغری شکم

جعفری برای لاغری شکم

جعفری برای لاغری و چربی سوزی بسیار مناسب است ؛ جعفری یک سبزی بسیار مناسب برای کاهش وزن به حساب می آید. این گیاه حاوی کلروفیل، کارتنوئید و همچنین حاوی ویتامین های B، ویتامین C ، اسید فولیک است و همچنین می تواند باعث دفع سموم از بدن شود. با ما همراه باشید تا با خواص این گیاه چربی سوز اشنا شوید.

جوشانده چربی سوز | جوشانده جعفری برای لاغری و چربی سوزی

یکی از خواص سبزی جعفری، چربی سوزی آن است که منجر به کاهش وزن می شود و می توانید با جوشانده جعفری و چای آن به تناسب اندام برسید.

مواد مغذی جعفری برای چربی سوزی و لاغری

سعی کنید به غذاهای تان جعفری تازه اضافه کنید تا از خواص آن بهره ببرید. می توانید جعفری را به انواع سوپ و سالاد اضافه کنید. جعفری یکی از سبزی های پرخاصیت است که خاصیت درمانی دارد و جوشانده آن باعث لاغری و درمان سنگ کلیه می شود. اگر قصد کاهش وزن دارید جعفری را فراموش نکنید و همیشه آن را به رژیم غذایی خود اضافه  کنید.

البته جعفری می تواند با داروهای خاص مانند دقیق کننده خون واکنش نشان دهد و حتی ممکن است بعضی از بیماری ها را سخت تر کند. افرادی که دچار مشکلات کلیوی هستند بهتر است برای لاغری از این سبزی استفاده نکنند و یا با پزشک خود مشورت کنند.

تجربه با جعفری برای کاهش وزن مثبت است، تنها در صورتی که انتظارات واقع گرایانه داشته باشید. نمی توانید ذخایر چربی را در سه روز به هنگام نوشیدن چای جعفری از بین ببرید و باید بگوییم که استفاده از جوشانده ی جعفری باید با صبر همراه باشد تا نتیجه کاهش وزن را شاهد باشید.

جوشانده چربی سوز

استفاده از جوشانده جعفری برای کاهش وزن و خواص این جوشانده

آیا راه ساده ای برای کاهش وزن وجود دارد؟ یکی از روش های خوب نوشیدن چای و یا جوشانده جعفری است. این درمان جادویی نیست که بتواند تمام چربی ها را بسوزاند ولی به شما کمک می کند در طول چند هفته روزی چند کیلو وزن خود را کم کنید.

اما چطور این چای بر لاغری تاثیر می گذارد؟ با توضیحاتی که در این بخش رژیم نیوز به شما می دهیم متوجه تاثیرات جعفری بر کاهش وزن می شوید. حفظ آب در بدن به علت مشکلات مختلفی است به همین دلیل، گاهی اتفاق می افتد که شکم پف کرده و متورم داریم، نه اینکه پاهای ورم کرده.

جای جعفری یک ادرار آور قوی است باعث دفع آب اضافی بدن می شود. بسته به مازاد آب، بدن وزن کم می کند. به دلیل ادرار آور بودن جعفری اگر داروی ادرار آور مصرف می کنید نباید از آن استفاده کنید؛ از دست رفتن آب بدن به طور عمده با ادرار انجام می شود، اگر چه عرق ریختن نقش خوبی ایفا می کند. دفع مایعات بدن اگر از هر دو دارو و چای استفاده کنید، می تواند باعث ضعف، سوء تغذیه به دلیل فقدان مواد مغذی بشود.

* توصیه می شود که چای و جوشانده جعفری برای کاهش وزن را شب ننوشید تا بدین ترتیب در شب بیدار نشوید و به دستشویی بروید.

دستور تهیه چای و دمنوش لاغری جعفری :

۵ قاشق سوپ خوری جعفری تازه خرد شده را به یک لیتر آب اضافه کنید تا بجوشد. اجازه دهید ۲۰ دقیقه بماند و سپس آن را فشار دهید.

نوع دیگر از دستور چای جعفری این است که از جعفری خشک شده استفاده کنید.به این ترتیب ۲ قاشق سوپ خوری جعفری خشک را داخل آب جوش بریزید. بعد از ۱۰ دقیقه، آن را صاف کنید.

اسموتی لیمو با جعفری برای چربی سوزی و لاغری

در این بخش از ورزش و تناسب اندام تاپ ناز دستورالعملی وجود دارد که برای شما جذاب است، چون مزه جدیدی دارد و در کاهش وزن تاثیر قابل توجهی.

مواد لازم اسموتی لیمو با جعفری :

  • ۵۰ گرم جعفری
  • ۱ عدد لیمو
  • ۲ لیتر آب

دستور تهیه اسموتی جعفری و لیمو :

به عصاره لیمو ۲ لیتر آب. و جعفری خرد شده را اضافه کنید. اگر آب میوه گیری دارید،بهتر است لیمو را با جعفری مخلوط کنید، سپس آب اضافه کنید.

۵ روز از این نوشیدنی را صبح ها ناشتا بنوشید ، اگرچه مزه این نوشیدنی زیاد شیرین نیست، شکر اضافه نکنید چراکه فراموش نکنید، هدف کاهش وزن است.

بخش خوب نوشیدنی رژیمی جعفری این است که این نوشیدنی غنی از ویتامین ها و مواد معدنی و فیبرها و کالری ضعیف است.

لیمو به نوبه خود کاهش وزن را افزایش می دهد و با هم ترکیب قدرتمندی هستند که شامل فیبرهای قابل حل است که به کاهش وزن کمک می کنند.

عصاره لیمو و جعفری توانایی بدن را بهبود می بخشد تا مواد مغذی را جذب کند، عملکرد کبد و دفع سموم و نیز گوارش را بهبود می بخشد.

مهم است! خوب نیست مقدار زیادی جعفری را برای کاهش وزن بنوشید، مهم نیست نتایج چقدر خوب هستند . این نوشیدنی در این موارد می تواند منجر به مشکلاتی در کلیه ها و کبد شود. پس از ۵ روز از آن استفاده نکنید، اما قبل از این که متوجه شوید احساس خوبی ندارید.

خواص دیگر جوشانده و چای جعفری

مصرف البته با اجازه پزشک “جوشانده جعفری” هنگام ناشتا و یا ساعتی پیش از خوردن غذا، خواص شگفت انگیزی بر سلامتی افراد دارد که شامل :

  • همانطور که در بالا گفته شد جعفری یک چربی سوز قوی است و نوشیدن جوشانده آن باعث کاهش وزن می شود.
  • جعفری برای درمان کیسه صفراء و بیماری های کبدی دارویی اثربخش است.
  • جوشانده جعفری به ترمیم بافت های آسیب دیده بدن و رشد رگ های خونی جدیدکمک می کند و جریان گردش خون را بهبود می بخشد.

با مصرف جوشانده جعفری براحتی چربی های اضافه را آب کنید و البته می توانید از دیگر روش ها که در زیر مشاهده می کنید هم اقدام کنید.

تاثیر آب جعفری برای لاغری شکم :

اگر به دنبال کاهش وزن هستید، جدای از اینکه باید حتما رژیم غذایی و ورزش داشته باشید ، باید ترکیبی از آب لیمو و جعفری را نیز امتحان کنید. در حالی که آب لیمو سم زدایی خوبی است، وقتی با جعفری ترکیب شود، می تواند برای رژیم کاهش وزن شما معجزه کند و به کاهش چربی شکم کمک کند. در حالی که جعفری کم کالری است،حاوی ویتامین های A، B، C و K و همچنین مواد معدنی مانند آهن و پتاسیم است.

همچنین آب جعفری به عنوان یک ادرارآور طبیعی عمل می کند که می تواند به دفع سموم و مایعات اضافی کمک کند. عامل مهم دیگری که جعفری به آن کمک می کند، حفظ تعادل قند خون است و محتوای کلروفیل آن می تواند به کاهش وزن کمک کند.
همچنین حاوی آنزیم هایی است که هضم را بهبود می بخشد و در کاهش وزن نقش دارد. آب لیمو که در بین مراقبان وزن مورد علاقه است، هیدراتاسیون بدن را افزایش می دهد، به هضم غذا کمک می کند و تعادل pH بدن را حفظ می کند.

نحوه درست کردن آب جعفری برای لاغری شکم

در اینجا می توانید با استفاده از جعفری و لیمو یک نوشیدنی مغذی درست کنید:

یک دسته جعفری خرد شده بردارید و آب یک لیمو را بگیرید. در مخلوط کن بریزید و یک فنجان آب اضافه کنید. برای بهترین نتیجه آن را تازه و با معده خالی میل کنید.

نحوه درست کردن آب جعفری برای لاغری شکم

ارزش تغذیه ای در هر ۳۰ گرم جعفری :

  • ۱۰.۹۴ کالری
  • ۰.۲۴ گرم چربی کل
  • ۱۷.۰۲ میلی گرم سدیم
  • ۱۶۸.۴۲ میلی گرم پتاسیم
  • ۱.۹۲ گرم کربوهیدرات کل
  • ۰.۹۰ گرم پروتئین

توجه :

همه محتوا، از جمله نکات و پیشنهادات، صرفاً برای اهداف اطلاعات عمومی است و نباید به عنوان توصیه های پزشکی تخصصی تلقی شود. همیشه قبل از شروع هر برنامه تناسب اندام یا ایجاد هر گونه تغییر در رژیم غذایی خود با پزشک یا متخصص تغذیه خود مشورت کنید.

منبع: تاپ ناز

ایتا رژیم نیوز
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تازه ها

عضو کانال ایتا شوید