تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1402 - 17:10
234 بازدید
کد خبر : 3250

۹ اپلیکیشن ورزشی رایگان برای ورزش در خانه

۹ اپلیکیشن ورزشی رایگان برای ورزش در خانه

امروزه بیش از ۲.۵ میلیون اپلیکیشن ورزشی رایگان در گوگل پلی و اپل استور وجود دارد. در میان این همه انتخاب، انتخاب بهترین ها دشوار می شود.

اما نگران نباشید. چرا که ما ۹ برنامه تناسب اندام را انتخاب کردیم تا بتوانید با توجه به ورزشی که تمرین می کنید، آن ها را امتحان کنید.

امروزه بیش از ۲.۵ میلیون اپلیکیشن ورزشی رایگان در گوگل پلی و اپل استور وجود دارد. در میان این همه انتخاب، انتخاب بهترین ها دشوار می شود.

اما نگران نباشید. چرا که ما ۹ برنامه تناسب اندام را انتخاب کردیم تا بتوانید با توجه به ورزشی که تمرین می کنید، آن ها را امتحان کنید.

همه این برنامه ها رایگان هستند. با این حال، آن ها حاوی گزینه های پولی نیز هستند که می توانید به آن ها نیز دسترسی داشته باشید. همچنین تمامی این اپلیکیشن ها هم برای اندروید و هم برای IOS در دسترس هستند.

معرفی اپلیکیشن ورزشی رایگان

اپلیکیشن ورزشی رایگان Strong

۱. اپلیکیشن ورزشی رایگان Strong

اپلیکیشن ورزشی رایگان strong یکی از عالی ها است. به گونه ای طراحی شده است که فرقی نمی کند شما مبتدی یا پیشرفته باشید. بدون شک به آن در گوشی هوشمند خود نیاز خواهید داشت.

این برنامه ورزشی با تمرین ها و طرح هایی که در خود ارائه داده است هم به تناسب اندام شما کمک می کند و هم سلامت بدن شما را بالا خواهد برد.

قسمت جالب این برنامه آن است که شما می توانید برنامه شخصی خود را نیز به آن اضافه کنید. روال برنامه خود را در آن ثبت می کنید و پیشرفت خود را در طول زمان پیگیری می کنید.

برنامه ورزشی برای گوشی

۲. برنامه ورزشی Jefit

مانند Strong، این اپلیکیشن ورزشی رایگان به شما اجازه می دهد تا تمرینات ورزشی خود را دنبال کنید. این برنامه با تمرین ها و طرح هایی ورزشی که در خود دارد به شما کمک می کند تا یک برنامه را دنبال کنید یا برنامه خود را به آن اضافه کنید.

شما همچنین می توانید روتین ایجاد کنید. پیشرفت خود را در طول زمان پیگیری کنید و تغییرات وزن خود را ثبت کنید. با این برنامه، به جامعه ای از افراد که از Jefit استفاده می‌کنند و برنامه‌ های آموزشی که ایجاد می‌کنند دسترسی پیدا می‌کنید، چیزی که با Strong نمی‌توانید دریافت کنید.

باشگاه آموزشی نایک

۳. باشگاه آموزشی نایک در گوشی

اپلیکیشن ورزشی رایگان نایک دارای بیش از ۱۸۵ تمرین در دسته بندی هایی مانند قدرت، استقامت، یوگا و هوازی است. این برنامه همچنین با توجه به اهداف شما، میزان تجهیزاتی که می خواهید استفاده کنید و تمرینات برای شما در هفته برنامه ریزی می کند.

قسمت جالب این برنامه ورزشی این است که این برنامه همچنین پیشنهادات تمرینی را با توجه به سابقه تمرینی شما و ویدیوهایی در مورد نحوه انجام تمرینات به شما ارائه می دهد.

اپلیکیشن ورزشی رایگان نایک

۴. Nike Run Club

یکی دیگر از اپلیکیشن ورزشی رایگان نایک با نام Nike Run Club است. این یکی برای دوندگان است. تمرینات خود را در برنامه ثبت می کنید و پیشرفت خود را پیگیری کنید.

شما همچنین بخشی از انجمن Nike Run خواهید بود و می توانید پیشرفت خود را با سایر اعضای انجمن مقایسه کنید. به گونه ای که یک نوع محرک برای پیشرفت شما خواهد بود.

برنامع ورزشی استراوا

۵. استراوا (Strava)

این اپلیکیشن ورزشی رایگان را می توان برای فعالیت های دوچرخه سواری، شنا و دویدن استفاده کرد. با Strava می توانید عملکرد و پیشرفت خود را در طول زمان تجزیه و تحلیل کنید. به عنوان مثال، می توانید مسافت، سرعت، ارتفاع و کالری سوزانده شده خود را ارزیابی کنید.

همچنین با جامعه ای از افراد که از برنامه Strava استفاده می کنند دسترسی خواهید داشت. می توانید پیشرفت خود را به اشتراک بگذارید و سایر کاربران را نیز دنبال کنید.

در نهایت، این شامل چندین مسیر از پیش تعریف شده دویدن و دوچرخه سواری و همچنین چالش ها و مسابقه های ماهانه است تا انگیزه شما را حفظ کند.

MyFitnessPal کالری شمار

۶. MyFitnessPal

اپلیکیشن ورزشی رایگان MyFitnessPal کالری شماری است که در آن می توانید تمام غذای خود را ثبت کنید.

با استفاده از این برنامه، به بزرگترین پایگاه داده های مواد غذایی با هر کالری شماری با بیش از ۶ میلیون غذای موجود دسترسی خواهید داشت. و اگر این کافی نیست، می توانید غذاهایی ایجاد کنید که در پایگاه داده وجود ندارند.

۷. یوگا روزانه (Daily Yoga)

بهترین اپلیکیشن ورزشی رایگان یوگا در سال ۲۰۱۸ توسط Healthline در نظر گرفته شده است. این شامل بیش از ۵۰ دوره یوگا و بیش از ۴۰۰ آسانا یوگا است. شما به کلاس هایی با مدت زمان متفاوت (بین ۵ تا ۴۵ دقیقه) و ۳ نوع قدرت (کم، متوسط، زیاد) دسترسی خواهید داشت.

برنامه ورزشی رایگان Endomondo

۸. اندوموندو (Endomondo)

اپلیکیشن ورزشی رایگان Endomondo به شما امکان می دهد عملکرد خود را در بیش از ۶۰ ورزش از جمله یوگا، تنیس، فوتبال، دویدن، دوچرخه سواری و بدنسازی پیگیری کنید.

همچنین با برنامه‌ها و دستگاه‌ های دیگر مانند Fitbit، Garmin Connect، MyFitnessPal، Google Fit، Samsung Health و غیره همگام‌سازی می‌شود.

در نهایت، مانند بسیاری از برنامه‌های دیگر ذکر شده در اینجا، به جامعه افرادی که از Endomondo استفاده می‌کنند نیز دسترسی خواهید داشت.

اپلیکیشن برای آرامش

۹. Calm

اگر برای کاهش استرس و اضطراب، افزایش تمرکز و بهبود کیفیت خواب به کمک نیاز دارید، این اپلیکیشن ورزشی رایگان برای شما مناسب است!

Calm یک برنامه مدیتیشن و تمرکز حواس است که شامل مراقبه های هدایت شده، داستان های قبل از خواب، برنامه های تنفسی و موسیقی آرامش بخش را در اختیار دارید.

نکته خوب آن است که علاوه بر گفته های بالا این برنامه توسط متخصصان مشهور روانشناسی، درمانگران و متخصصان سلامت روان توصیه شده است.

در آخر:

اپلیکیشن رایگان ورزشی زیادی وجود دارد که ما می توانید برنامه ورزشی خود را با آن ها جلو ببرید. اما در این مطلب ما شما را با ۹ برنامه که از نظر مخاطبان بهترین بودند معرفی کردیم. اپلیکیشن ورزشی مورد علاقه شما کدام است؟

 

منبع: کوئیک فیت

عضو کانال ایتا شوید

ایتا رژیم نیوز
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تازه ها

advanced-floating-content-close-btn
عضو کانال ایتا شوید