تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 دی 1401 - 12:30
393 بازدید
کد خبر : 1583

قرص لاغری گلوریا | کپسول لاغری پرطرفدار اما خطرناک

قرص لاغری گلوریا | کپسول لاغری پرطرفدار اما خطرناک

قرص لاغری گلوریا داروی لاغری است که به ادعای سازندگان گیاهی است اما برخی معتقدند دارای ماده مخدر شیشه است. این قرص باعث لاغری ۳-۵ کیلویی می‌شود. این قرص عوارض زیادی دارد و مجوز ندارد.

قرص لاغری گلوریا داروی کاهش وزن است که به ادعای سازندگان گیاهی است اما برخی معتقدند دارای ماده مخدر شیشه است. این قرص باعث لاغری ۳-۵ کیلویی می‌شود. این قرص عوارض زیادی دارد و مجوز ندارد.
قرص لاغری گلوریا

قرص گلوریا (Gloria) طی چند سال اخیر محبوبیت ویژه‌ای بین افراد دارای اضافه وزن پیدا کرده است. افرادی که از چاقی و وزن زیاد رنج می‌برند معمولا به‌ دنبال روش‌های مختلفی برای کاهش وزن هستند تا به آن تناسب اندام ایده‌آل خود برسند! طبیعی است که یکی از این راهکارها، استفاده از قرص‌های لاغری باشند. سازندگان قرص گلوریا مدعی هستند که این قرص لاغری مثل قرص لاغری هزال از ترکیبات گیاهی و طبیعی ساخته شده است و عوارض داروهای شیمیایی را ندارد.

این تصور که هر ترکیب گیاهی می‌تواند سالم و بدون خطر باشد کاملا اشتباه است و حتی قرص‌های لاغری گیاهی هم ممکن است به بدن آسیب بزنند. قرص‌های لاغری معمولا در کوتاه‌مدت نتیجه قابل توجهی در کاهش وزن به ‌دنبال دارند، اما گاهی اثرات جانبی و عوارض خطرناک قرص‌های لاغری به قیمت جان افراد تمام می‌شود.

به ‌همین دلیل است که همیشه مشاوره تلفنی با دکتر تغذیه و مشاوره دارویی با دکتر داروساز قبل از مصرف قرص‌های لاغری توصیه می‌شود تا ریسک عوارض احتمالی مصرف این قرص‌ها به حداقل برسد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا بیشتر با قرص گلوریا، تاثیر، عوارض و خطرات آن آشنا شوید.

قرص گلوریا چیست؟

به نقل از «faraztebs» قرص گلوریا یکی از قرص‌های لاغری محبوب متشکل از گیاه هندی به اسم لوتوس است. سازندگان این قرص لاغری مدعی هستند که قرص لاغری گلوریا از ترکیبات طبیعی و گیاهی ساخته شده است و خبری از مضرات مواد شیمیایی دیگر مدل‌های قرص لاغری در این قرص نیست. هرچند که نظر مصرف کننده‌ها و شواهد تجربی نشان می‌دهند که قرص لاغری گلوریا تاثیر چندانی روی لاغری افراد چاق نمی‌گذارد.

قرص لاغری گلوریا از گیاهی هندی به نام لوتوس ساخته شده است، و می‌توان با استفاده از آن ۳-۵ کیلو لاغر شد.

رنگ اصلی قرص گلوریا چیست؟

شرکت اسپانیایی سازنده قرص گلوریا مجوز پخش این محصول را به ۴ کمپانی معتبر داده است که همگی ترکیبات یکسانی دارند و صرفا تفاوتشان در میزان اثرگذاری محصول است. قرص گلوریا در بسته‌بندی با درب مشکی، طلایی، قرمز و سفید در بازه قیمتی یکسان عرضه می‌شود.

۱. قرص لاغری گلوریا درب مشکی (کپسول مشکی)

قرص گلوریا درب مشکی (کپسول مشکی) از طریق بالا بردن متابولیسم بدن و کاهش شدید اشتها، پیوند بین مولکول‌های چربی را از بین برده و باعث چربی‌سوزی و مصرف چربی‌های انباشته بدن می‌شود. به‌ خاطر همین خاصیت چربی‌سوزی، در دوره مصرف باید آب فراوان بنوشید. قرص گلوریا درب مشکی نسبت به سایر رنگ‌ها تاثیر کمتری در کاهش اشتها، چربی‌سوزی و کاهش وزن دارد.

قرص لاغری گلوریا چیست

قرص لاغری گلوریا چیست

قرص گلوریا یکی از قرص‌های لاغری محبوب متشکل از گیاه هندی به اسم لوتوس است.

۲. قرص لاغری گلوریا درب طلایی

قرص گلوریا درب طلایی جزو نخستین نمونه‌های قرص لاغری گلوریا در ایران است که در مقایسه با سه رنگ دیگر، عملکرد ضعیف‌تری دارد. مدل درب طلایی متابولیسم را افزایش داده و مولکول‌های چربی را می‌شکند و به صورت انرژی آن‌ها را می‌سوزاند. این مدل قرص گلوریا از جذب چربی در بدن جلوگیری می‌کند و اشتها را کاهش می‌دهد، درنتیجه بدن سراغ سوزاندن چربی‌های انباشته شده می‌رود.

قرص‌های گلوریا با رنگ‌های مختلف تولید کمپانی‌های نماینده‌ی مختلف با ترکیبات یکسان و تحت یک لیسانس است. از این بین گلوریای درب سفید چربی‌سوزی بیشتری دارد.

۳. قرص لاغری گلوریا درب قرمز

قرص لاغری گلوریا درب قرمز در مقایسه با درب بنفش و سفید کاهش اشتهای کمتری دارد و به تبع آن کاهش وزن و لاغری هم کمتر خواهد بود. عملکرد قرص درب قرمز شبیه سایر رنگ‌ها است که شما را از شر چربی‌هایی که دور شکم و پهلو جا خوش کرده رها می‌کند.

۴. قرص لاغری گلوریا درب سفید

قرص گلوریا درب سفید از سری جدید کارایی به‌ مراتب بهتری در کاهش اشتها و وزن نسبت به سایر مدل‌ها دارد. صدرنشین بیشترین میزان چربی‌سوزی هم به قرص گلوریا درب سفید جدید می‌رسد.

قرص گلوریای درب سفید
قرص گلوریای درب سفید بهترین عملکرد را در چربی‌سوزی دارد.

نحوه مصرف قرص لاغری گلوریا

هرچند توصیه می‌کنیم برای آگاهی از نحوه مصرف قرص لاغری گلوریا حتما با متخصص مشورت کنید، در ادامه یکی از روش‌های متداول مصرف این قرص لاغری را آورده‌ایم که بیشترین تاثیرگذاری را دارد. پنج روز اول، روزی یک عدد کپسول گلوریا نیم ساعت قبل صبحانه (ناشتا) همراه ۲ لیوان آب میل کنید. در صورتی که طی این ۵ روز مصرف اشتهایتان کم شد، تا انتهای دوره ۶۰ روزه همان روزی یک عدد قرص مصرف کنید و نیازی به بیشتر کردن دوز نیست.

در صورتی که مصرف پنج روز اول تاثیری روی کاهش اشتها نداشت، از روز ششم روزی ۲ عدد قرص به ‌صورت ناشتا نیم ساعت قبل صبحانه همراه ۲ لیوان آب میل کنید.

افرادی که با مصرف روزی ۲ کپسول هم آخر شب با برگشت اشتها روبه‌رو می‌شوند می‌توانند این نحوه مصرف را دنبال کنند. روزی یک عدد ناشتا و یک عدد هم ۳ تا ۴ ساعت بعد ناهار که معده تقریبا سبک شده است. از آنجایی ‌که قرص لاغری گلوریا با فرایند چربی‌سوزی باعث لاغری می‌شود، مصرف آب فراوان همراه این قرص توصیه می‌شود.

مصرف بیشتر از ۲ عدد قرص گلوریا در روز مجاز نیست. عدم رعایت دوز توصیه شده باعث ایجاد عوارض جانبی جدی خواهد شد.

خوردن قرص گلوریا بیشتر از روزی ۲ عدد و بیشتر از دو ماه توصیه نمی‌شود. شما باید هر روز نیم ساعت قبل از صبحانه یک کپسول را با ۲ لیوان آب بخورید.

چند ماه می شود قرص گلوریا را خورد؟

دوره مصرف قرص لاغری گلوریا معمولا ۶۰ روزه است و بیشتر از دو ماه مصرف توصیه نمی‌شود.

برای مصرف قرص گلوریا نیاز به مشاوره داریم؟

مصرف خودسرانه هیچ دارویی حتی ترکیبات گیاهی و طبیعی به‌ هیچ وجه توصیه نمی‌شود، چرا که لزوما گیاهی بودن محصولی به‌ منزله بی‌خطر و بی‌عوارض بودن آن نیست. احتمال ایجاد حساسیت، تداخل دارویی و واکنش‌های مختلف بدن این احتیاط را واجب می‌کند که حتما برای مصرف نیاز به مشاوره باشد. یکی از فایده‌های کوچک مشاوره دکتر تغذیه این است که نحوه مصرف قرص لاغری گلوریا را دقیقا متناسب با شرایط بدنی شما تجویز می‌کند.

به‌ علاوه اینکه مشاوره با دکتر تغذیه کمک می‌کند عوارض احتمالی جانبی مصرف قرص لاغری گلوریا به حداقل برسد. اگر برایتان سوال است که « آیا برای مصرف این قرص، نسخه پزشک لازم است؟» باید بگوییم که برای مصرف این قرص، نسخه پزشک لازم نیست، اما مشاوره با دکتر تغذیه و دکتر داروساز حتما لازم است.

چه کسانی می توانند از قرص گلوریا استفاده کنند؟

معمولا افرادی که سایر روش‌های لاغری را رفته‌اند، اما به نتیجه مطلوب نرسیدند می‌توانند از قرص گلوریا استفاده کنند. هرچند توصیه می‌کنیم قبل از مصرف حتما با دکتر تغذیه یا دکتر داروشناس درباره استفاده از قرص گلوریا مشورت کنید، چرا که برخی معتقدند این قرص لاغری حاوی مواد آمفتامین (شیشه) و روانگردان است که نه تنها باعث لاغری نمی‌شود، بلکه به‌ شدت عوارض بدی برای بدن دارد.

چه کسانی نمی توانند از قرص گلوریا استفاده کنند؟

افرادی که از بیماری ریوی و کلیوی، فشار خون بالا، دیابت و بیماری‌های مغز و اعصاب رنج می‌برند نمی‌توانند از قرص گلوریا استفاده کنند. خانم‌های باردار و شیرده، افراد زیر ۱۸ سال و بالای ۵۵ سال هم مجاز به مصرف قرص گلوریا نیستند.

خانم‌های باردار و شیرده، افراد زیر ۱۸ سال و بالای ۵۵ سال نباید از این قرص استفاده کنند.

نحوه عملکرد قرص گلوریا و چگونه باعث لاغری می شود؟

قرص گلوریا تقریبا شبیه سایر قرص‌های لاغری هم‌رده خود عمل می‌کند با این تفاوت که سوخت‌وساز بدن با مصرف قرص گلوریا بیشتر خواهد بود. هرچند برخی این افزایش متابولیسم را نقطه قوت عملکرد قرص گلوریا می‌دانند، اما از نظر برخی کارشناسان بدن بیشتر افراد تاب افزایش این میزان از سوخت‌وساز چربی را ندارد. در ادامه نحوه عملکرد قرص گلوریا و لاغر شدن را با هم بخوانیم:

۱. افزایش متابولیسم بدن

به‌ خاطر تغییر سبک زندگی مدرن، فعالیت جسمی و تحرک در بیشتر افراد پایین آمده است در حالی ‌که میزان کالری دریافتی در طول روز بسیار بیشتر است. عدم تحرک و بی‌توجهی به کالری‌های دریافتی به‌ مرور زمان باعث چاقی می‌شود. سازندگان قرص گلوریا عنوان می‌کنند که استفاده از قرص لاغری گلوریا با افزایش سوخت‌وساز بدن باعث کاهش وزن قابل ‌توجه می‌شود.

۲. جذب گلوکز (قند) کمتر

گلوکز یا قند معمولی جزو خوراکی‌هایی است که در لحظه باعث افزایش انرژی شده، اما پس از مدتی، همچنان پیام گرسنگی به مغز می‌فرستد. بدن قند مورد نیازش را از خوراکی‌های دیگر دریافت می‌کند، به‌ همین دلیل مصرف شیرینی‌ و خوراکی‌های شیرین باعث تجمع چربی در بدن می‌شود. سازندگان قرص گلوریا مدعی هستند که چربی‌سوزی با مصرف این قرص افزایش می‌یابد و بدن دیگر به گلوکز نیاز ندارد، درنتیجه میل به خوردن شیرینی کم می‌شود، البته به ‌خاطر داشته باشید که مصرف قرص‌های لاغری گلوریا صرفا باید توسط متخصص تغذیه تایید و تجویز شود.

قرص گلوریا، متابولیسم را افزایش داده، میل به شیرینی را کم می‌کند، چربی‌سوز است و اشتها را کاهش می‌دهد.

۳. چربی سوزی با قرص گلوریا

خلاص شدن از شر چربی‌های انباشته شده در بدن، صبر ایوب می‌خواهد و زمان طولانی تا فرد دارای اضافه وزن ناامید نشود و ادامه دهد. این مسیر طولانی سوزاندن چربی‌های اضافی، خیلی‌ها را از ادامه راه و آرزوی تناسب اندام منصرف می‌کند، اما قرص لاغری گلوریا مدعی است که چربی‌سوزی بالایی دارد و انرژی مورد نیاز بدن را از همین چربی‌های انباشته شده در بدن تامین می‌کند. در نتیجه این چربی‌سوزی هم، لاغری و کاهش وزن روی می‌دهد.

۴. کاهش اشتها

یکی از مواردی که باعث چاقی می‌شود اشتهای زیاد است. تغییر سبک زندگی، استرس و تنش‌های عصبی گاهی باعث پرخوری عصبی و افزایش اشتها می‌شوند. سازندگان قرص لاغری گلوریا مدعی هستند که ترکیبات موجود در این قرص لاغری باعث کاهش فعالیت نوراپی نفرین، سروتونین و دوپامین در مغز شده، درنتیجه مغز سیگنالی برای دریافت غذا نمی‌دهد و همین امر باعث کاهش اشتهای کاذب در فرد خواهد شد.

افرادی که به هر دلیلی قادر به استفاده از رژیم لاغری و ورزش نیستند می‌توانند با مشورت با دکتر تغذیه برای کاهش اشتها بدون رژیم لاغری از قرص‌ گلوریا استفاده کنند.

قرص لاغری گلوریا چند کیلو کم می کند؟

به ‌خاطر وجود مواد مخدر میزان لاغری با استفاده از قرص گلوریا معمولا در یک ماه زیاد و بین ۳ تا ۵ کیلو است.

بهترین کار برای کاهش وزن اصلاح سبک زندگی، اصلاح رژیم غذایی و ورزش است. برای رسیدن به لاغری سریع‌تر می‌توانید با مشورت متخصص تغذیه از یکی از انواع رژیم لاغری که مناسب شما است، استفاده کنید. برای پیدا کردن بهترین رژیم لاغری همین الان از سرویس مشاوره تلفنی با دکتر تغذیه در دکترتو استفاده کنید.

قرص لاغری گلوریا و لاغری
قرص گلوریا تقریبا شبیه سایر قرص‌های لاغری هم‌رده خود عمل می‌کند با این تفاوت که سوخت‌وساز بدن با مصرف قرص گلوریا بیشتر خواهد بود.

مواد تشکیل دهنده قرص لاغری گلوریا

سازندگان قرص لاغری گلوریا مدعی هستند که این قرص کاملا گیاهی و از ترکیبات طبیعی زیر ساخته شده است:

  • لوتوس هندی
  • گیاه مردابی آلیسما انگلیس
  • عصاره ریشه بهارنارنج
  • گرده موم زنبور عسل
  • عصاره کاسیا یونانی
  • گیاه بابا آدم
  • گیاه هل باد.

قرص گلوریا شیشه دارد؟ اعتیاد آور است؟

براساس آزمایش‌هایی که در آزمایشگاه مرجع کنترل غذا و دارو انجام شده‌اند، یکی از ترکیبات اصلی قرص لاغری گلوریا ماده مخدر خطرناک صنعتی آمفتامین است که یک روانگردان محسوب می‌شود. با این اوصاف قرص گلوریا غیرمجاز و خطرناک است.

مواد تشکیل دهنده قرص گلوریا
قرص گلوریا از گیاه لوتوس هندی گرفته شده است.

فواید قرص لاغری گلوریا

سازندگان قرص گلوریا با تکیه بر ترکیبات گیاهی موجود در این دارو بر تاثیرش روی نشاط ‌آور بودن و رفع ضعف اعصاب تاکید دارند. عصاره کاسیا به کار رفته در این قرص برای تقویت کلیه، روده و کبد مناسب است.

آرامبخشی و چربی‌سوزی به‌خاطر گیاه هل باد از دیگر فواید قرص لاغری گلوریا محسوب می‌شود. گیاه بابا آدم هم باعث افزایش متابولیسم و تعریق بیشتر بدن می‌شود.

اضافه وزن و چاقی باعث فشار خون بالا شده و احتمال بیماری‌های قلبی و سکته مغزی را افزایش می‌دهد. به‌ علاوه اینکه ضربان قلب را بیشتر کرده و باعث تپش قلب می‌شود. قرص گلوریا با کاهش وزن می‌تواند علایمی مثل تپش قلب را کمتر کند.

عوارض قرص گلوریا چیست؟

پیش از آن که به عوارض قرص گلوریا بپردازیم باید بگوییم که این قرص غیرمجاز و خطرناک است تا جایی‌ که در آزمایش‌ها وجود ماده مخدر شیشه در آن ثابت شده است. به ‌همین دلیل فروش آن در داروخانه مجاز نیست و به ‌صورت غیرقانونی در آرایشگاه و فضای مجازی یا باشگاه‌ها فروخته می‌شود. همین غیرمجاز بودن قرص گلوریا می‌تواند نشانه‌ای بر وجود عوارض جدی مصرف این قرص لاغری باشد. از عوارض مصرف قرص گلوریا یا سایر قرص‌های لاغری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرطان‌زا بودن
  • ادم مغزی
  • خونریزی مغزی
  • نارسایی چند عضو
  • مسمومیت
  • اسیدوز متابولیکی
  • آسیب کلیوی و کبد
  • قرص لاغری گلوریا باعث ریزش مو می‌شود.
  • اختلال در عملکرد تیروئید
  • مرگ.
عوارض قرص گلوریا
بسیاری از افراد اعتقاد دارند که گلوریا دارای مواد مخدر است و عوارض زیادی دارد.

قرص لاغری گلوریا و بی خوابی

براساس توضیحات سازمان غذا و داروی آمریکا، قرص لاغری گلوریا به ‌خاطر خاصیت سرکوب کننده اشتها عوارض بی‌خوابی هم برای فرد ایجاد می‌کند. در واقع وجود برخی ترکیبات خاص در این قرص لاغری است که باعث بی‌خوابی می‌شود مثل مواد مخدر، روانگردان، کافئین.

تداخلات دارویی

مصرف قرص گلوریا با داروهای زیر تداخل دارویی دارد:

  • داروهای ضد افسردگی
  • سایر داروهای کاهش وزن ( شامل داروهای بدون نسخه و داروهای گیاهی)
  • هر دارویی که روی سطح هوشیاری تاثیر بگذارد. (مثلا سبب خواب آلودگی شود یا اینکه شما را بی خواب کند) داروهای مثل آرام بخش‌ها، ضد افسردگی‌ها، تریپتوفان

موارد احتیاط و منع مصرف

به نقل از «afnethealthy» قرص گلوریا در دسته قرص‌های لاغری غیرمجاز قرار می‌گیرد که به ‌خاطر وجود مواد روانگردان احتمالا عوارض جدی به ‌دنبال دارد. موارد احتیاط و منع مصرف قرص لاغری گلوریا شامل این موارد می‌شوند:

  • افراد زیر ۲۰ سال و بالای ۷۰ سال
  • بیماران قلبی
  • افراد دارای فشار خون بالا و فشار خون پایین
  • بیماران دیابتی که مصرف انسولین دارند.
  • افراد با سابقه بیماری کلیوی، ریوی و کبدی
  • افراد مبتلا به بیماری‌های مغز و اعصاب
  • خانم‌های باردار و شیرده
  • یک هفته پیش از اقدام برای بارداری باید مصرف این قرص قطع شود.
  • یک ماه پیش از هر آزمایشی باید مصرف این قرص قطع شود.

مصرف این قرص لاغری برای افراد زیر ۲۰ و بالای ۷۰ سال، خانم‌های باردار و شیرده، افراد مبتلا به بیماری قلبی، فشار خون، دیابت، بیماری‌های کلیوی، کبدی و ریوی و بیماری‌های مغز و اعصاب ممنوع است.

استفاده در بارداری

مصرف قرص گلوریا یا هر قرص لاغری دیگر در دوران بارداری برای سلامت جنین خطرناک است، چرا که این قرص لاغری باعث افزایش متابولیسم بدن مادر شده و روی سلامت جنین هم تاثیر سو می‌گذارد. به‌ علاوه اینکه تحت تاثیر مصرف قرص گلوریا فرد دفع ادرار و مدفوع بیشتری دارد و به این ترتیب، بیشتر مواد معدنی و ویتامین‌های مورد نیاز جنین از بدن مادر دفع شده و احتمال تولد نوزاد نارس افزایش پیدا می‌کند.

استفاده در شیردهی

داروهایی که مادر در دوره شیردهی مصرف می‌کند از طریق شیر به نوزاد منتقل می‌شوند. مصرف قرص لاغری گلوریا در شیردهی ممنوع است، چرا که هم طعم شیر را تغییر داده و هم عوارض عصبی در نوزاد ایجاد می‌کند.

قرص گلوریا بهتر است یا هزال؟

قرص گلوریا و قرص هزال هر دو قرص لاغری گیاهی با ترکیبات طبیعی عنوان می‌شوند که به ادعای سازندگانشان هیچ ماده شیمیایی در آنها به‌ کار نرفته است، اما قرص هزال در مقایسه با گلوریا بهتر است، چرا که قرص هزال مجوز دارد و فروش آن در داروخانه انجام می‌شود، اما قرص گلوریا داروی غیر مجاز است.

هزال بهتر است یا گلوریا
با توجه به مجوز داشتن قرص هزال بهتر است با مشورت پزشک به جای گلوریا از آن استفاده کنید.

سؤالات متداول شما

در این بخش به سؤالات شما در مورد قرص لاغری گلوریا پاسخ می‌دهیم. اگر سؤالی دارید که در این مطلب پاسخی به آن نداده‌ایم، لطفا سؤال خود را در انتهای این مطلب برای ما کامنت کنید تا کارشناسان دکترتو در اولین فرصت به آن پاسخ دهند.

قرص گلوریا مجوز دارد؟ ممنوع است؟

قرص گلوریا مجوز ندارد و به‌خاطر داشتن مواد مخدر روانگردان ممنوع است.

قرص لاغری گلوریا رو از کجا تهیه کنیم؟

قرص گلوریا در داروخانه عرضه نمی‌شود چرا که مجوز فروش ندارد. برخی افراد در آرایشگاه، باشگاه، یا فضای مجازی اقدام به فروش این قرص می‌کنند.

گلوریا اصل ساخت چه کشوری است؟

قرص گلوریا اصل ساخت کشور اسپانیا است.

آیا قرص گلوریا گیاهی است؟

به ادعای سازندگان، قرص گلوریا ترکیبات کاملا گیاهی و طبیعی دارد.

برای استعلام اصل بودن قرص گلوریا باید چه کار کرد؟

قرص گلوریا طرفداران زیادی دارد و نمونه‌های فیک و تقلبی زیادی هم از آن تولید می‌شوند. برای استعلام اصل بودن قرص گلوریا باید به وب‌سایت شرکت اسپانیایی تولیدکننده این قرص به آدرس https://spaingloria.com  بروید که روی درب محصول حک شده است. کدی که زیر در محصول نوشته شده را وارد کنید و اصالت قرص را بررسی نمایید:
کد رنگی زرد یعنی شماره سریال قرص گلوریا قبلا استفاده شده است.
کد رنگی قرمز یعنی محصول تقلبی و شماره سریال نادرست است.
کد رنگی سبز یعنی محصول اصل و مورد تایید است.

تفاوت قرص لاغری گلوریا اصل و تقلبی چیست؟

معمولا وقتی محصولی محبوبیت پیدا می‌کند، بلافاصله افراد سودجو درصدد تولید محصول فیک و تقلبی شبیه محصول اورجینال برمی‌آیند. قرص گلوریا هم از این قاعده مستثنی نیست و نمونه‌های فیک زیادی از این قرص در بازار موجود هستند. قرص اصل و تقلبی را نمی‌توان از روی ظاهر تشخیص داد. بهترین راه، بررسی اصالت و کد ریجستری محصول در سایت اصلی گلوریا است، اما سایت‌های تقلبی ثبت کد ریجستری هم طراحی شدند که شبیه اصل هستند، اما همه‌چیز در آن‌ها تقلبی است.

قرص لاغری گلوریا را از کجا تهیه کنیم؟

حتما پیش از مصرف قرص گلوریا با دکتر تغذیه یا دکتر داروساز مشورت کنید، چرا که نسخه تقلبی آن به ‌وفور یافت می‌شود. این قرص در ایران به ‌خاطر داشتن مواد مخدر روانگردان مجوز ندارد و در داروخانه فروخته نمی‌شود. توصیه می‌کنیم که از هیچ فروشگاهی برای تهیه این محصول غیرمجاز اقدام نفرمایید.

آیا تاثیر این قرص حتمی است؟

بنا به ادعای سازندگان آن، بله تاثیرگذار است، اما در واقعیت عوارض جدی و خطرناکی به ‌دنبال دارد.

نتیجه‌گیری و راهنمای مراجعه به پزشک

دنیای مدرن و پراسترس امروز باعث تغییر سبک زندگی و از بین رفتن عادات سالم در افراد شده است تا جایی ‌که ورزش و تحرک جسمانی تقریبا جای خود را به یک‌جا نشستن و مصرف غذاهای فست‌فود و پرکالری داده است. به‌ همین دلیل، چاقی و اضافه وزن یکی از عوارض جدی دنیای مدرن به ‌شمار می‌آید. در این میان افراد دارای اضافه وزن که به هر دلیلی قادر به رژیم گرفتن نیستند یا نمی‌توانند ورزش کنند به‌ دنبال راه‌های میانبری مثل قرص‌های لاغری می‌گردند. قرص گلوریا یکی از همین قرص‌های لاغری است که به ‌خاطر داشتن ماده مخدر صنعتی روانگردان شیشه مجوز ندارد.

مصرف این قرص لاغری عوارض جدی و خطرناکی به‌ دنبال دارد و حتی ممکن است تا مرگ هم پیش برود. بنابراین توصیه می‌کنیم که پیش از هر اقدامی حتما با دکتر تغذیه یا داروساز مشورت کنید و از مصرف خودسرانه قرص گلوریا پرهیز کنید.

ایتا رژیم نیوز
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تازه ها

عضو کانال ایتا شوید