تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 آذر 1402 - 8:01
26 بازدید
کد خبر : 8893

نوشیدن این مایعات پوست‌ تان را شفاف می‌کند

نوشیدن این مایعات پوست‌ تان را شفاف می‌کند

چای و قهوه به پوست‌ آسیب می‌زنند. در عوض، باید جایگزین‌های سالمی را انتخاب کنیم که به تغذیه و تقویت پوست ما کمک می‌کنند. در این گزارش ۴ نوشیدنی صبحگاهی برای داشتن پوستی سالم و درخشان معرفی شده اند.

چای و قهوه نوشیدنی‌هایی هستند که بیشتر در صبح مصرف می‌شوند. این نوشیدنی‌ها می‌توانند به هوشیار کردن حواس شما کمک کنند؛ اما چیزی که اکثر ما نمی‌دانیم این است که این نوشیدنی‌ها به پوست آسیب می‌زنند. در عوض، باید جایگزین‌های سالمی را انتخاب کنیم که به تغذیه و تقویت پوست ما کمک می‌کنند. در این گزارش ۴ نوشیدنی صبحگاهی برای داشتن پوستی سالم و درخشان معرفی شده اند.

مایعاتی که پوست‌ تان را شفاف می‌کند

۱. آب لیمو

نوشیدن آب لیمو در اول صبح می‌تواند برای پوست شما معجزه کند. همان طور که همه ما می‌دانیم، لیمو منبع عالی ویتامین C است که به تغذیه پوست ما از درون کمک و سموم را دفع می‌کند. همچنین تولید کلاژن را تقویت کرده و ایجاد خطوط ریز و چین و چروک را کاهش می‌دهد. کمی آب لیموترش را در یک فنجان آب گرم بریزید و از فواید آن برای سلامت پوست بهره‌مند شوید. همچنین می‌توانید برای شیرین شدن آن، کمی عسل اضافه کنید.

پوست‌

پوست‌

۲. چای سبز

بسیاری از ما نمی‌توانیم تصور کنیم که روز خود را بدون یک فنجان چای شروع کنیم. با این حال، اگر می‌خواهید پوستی درخشان داشته باشید، به جای چای معمولی، یک فنجان چای سبز را انتخاب کنید. این چای سرشار از آنتی اکسیدان است که آن را به گزینه‌ای عالی برای مشکلات پوستی تبدیل می‌کند. چای سبز همچنین حاوی ویتامین E است که به مرطوب شدن طبیعی پوست کمک کرده و موجب درخشندگی آن می‌شود.

۳. شیر زردچوبه

شیر زردچوبه یک داروی محبوب برای درمان عفونت‌های مختلف است و جای تعجب نیست که این نوشیدنی جادویی برای سلامت پوست نیز مفید باشد. این نوشیدنی که به دلیل خواص ضد التهابی عالی آن شناخته شده است، می‌تواند به بهبود پوست شما و حتی کاهش هرگونه قرمزی کمک کند. صبح یک فنجان شیر زردچوبه گرم را با مقداری زنجبیل میل کنید و ببینید چه فوایدی برای شما دارد.

۴. آب نارگیل

اگر پوست شما خشک و فاقد رطوبت است، یک فنجان آب نارگیل بهترین گزینه برای شما است. آب نارگیل سرشار از مواد معدنی مانند منیزیم، پتاسیم و سدیم است که همگی به جبران مواد مغذی از دست رفته در پوست ما کمک می‌کنند. آب نارگیل همچنین بافت نرم و لطیفی را برای پوست شما به ارمغان می آورد و نوشیدن آن هنگام صبح بسیار مفید است.

منبع: خبرآنلاین

ایتا رژیم نیوز
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تازه ها

عضو کانال ایتا شوید