تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 بهمن 1402 - 10:22
265 بازدید
کد خبر : 10659

۱۳ دمنوش لاغری سریع + طرز تهیه

۱۳ دمنوش لاغری سریع + طرز تهیه

در اینجا به معرفی چند نمونه از دمنوش لاغری فوق العاده به همراه آموزش طرز تهیه دمنوش لاغری شکم و پهلو و کل بدن پرداخته ایم؛ با ما همراه باشید.

ایرانیان از زمان باستان علاقه بسیار زیادی به استفاده از طب سنتی و دمنوش های گیاهی برای ارتقا سلامت خود از جمله کاهش وزن و چربی سوزی داشته اند. استفاده از دمنوش لاغری می تواند یک جایگزین سالم برای روش های پرخطر مانند قرص های لاغری و …. باشد.

در این سری از مقالات سایت لاغری رژیم نیوز قصد داریم دمنوش های لاغری فوق العاده را به همراه طرز تهیه آنها به شما آموزش دهیم؛ با ما همراه باشید.

لاغری سریع با دمنوش 

مصرف دمنوش لاغری به دلیل ترکیبات گیاهی موجود باعث افزایش متابولیسم بدن و لاغری سریع می شود. همچنین برخی از انواع دمنوش های های گیاهی با بهبود عملکرد دستگاه گوارش از افزایش وزن بیش از حد جلوگیری کرده و بدن را آماده برای کاهش وزن و لاغری می کند.

انواعی از دمنوش های گیاهی مانند بابونه علاوه بر اینکه تاثیر مستقیم بر روی چربی سوزی بدن دارند از طرفی با ایجاد آرامش از پرخوری عصبی جلوگیری می کنند. در واقع هر کدام از دمنوش های لاغری با روش های متفاوتی باعث کاهش وزن سریع می شوند.

شاید دمنوش های گیاهی به نسبت قرص های لاغری سریع عمل نکنند اما بدون عوارض هستند و در صورت مصرف آنها در کنار رژیم لاغری می توانند باعث لاغری و کاهش وزن شوند.

برای اینکه بتوان از نوشیدن دمنوش های گیاهی به لاغری و کاهش وزن رسید نیاز است که در انجام این کار استمرار داشته باشید و صبور باشید تا در طولانی مدت به هدفی که می خواهید می رسید. البته در صورت نوشیدن روزانه دمنوش های گیاهی در کنار رژیم لاغری و ورزش، چربی سوزی و لاغری سریع تر حاصل می شود.

%D9%84%D8%A7%D8%BA%D8%B1%DB%8C %D8%A8%D8%A7 %D8%AF%D9%85%D9%86%D9%88%D8%B4

دمنوش های لاغری فوق العاده

در اینجا به معرفی چند نمونه از دمنوش های لاغری فوق العاده به همراه آموزش طرز تهیه دمنوش لاغری شکم و پهلو و کل بدن پرداخته ایم؛ با ما همراه باشید.

۱-     دمنوش لاغری با چای سبز

به دلیل خاصیت چربی سوزی بالای چای سبز از آن برای لاغری شکم و پهلو استفاده می شود. برای اینکه لاغری با چای سبز حاصل شود نیاز است که روزانه حدود ۶ فنجان از آن میل کنید. البته در صورت اضافه کردن زنجبیل به این دمنوش تاثیر آن دوچندان می شود. البته به غیر از لاغری چای سبز مزایای بیشمار دیگری نیز دارد که عبارتند از: کنترل فشار خون، کنترل دیابت، کاهش استرس و شادابی پوست.

لاغری با چای سبز

۲-     دمنوش برای لاغری با زنجبیل

دمنوش زنجبیل به دلیل طبع گرمی که دارد می تواند باعث افزایش سوخت و ساز بدن و لاغری و کاهش وزن شود. برای تهیه این دمنوش، قطعات خرد شده زنجبیل را در چای خود بیندازید و نوش جان کنید! بهترین زمان مصرف دمنوش زنجبیل برای لاغری زمانی است که احساس می کنید اشتهایتان افزایش پیدا کرده است و نمی خواهید چیزی بخورید.

%D8%AF%D9%85%D9%86%D9%88%D8%B4 %D8%B2%D9%86%D8%AC%D8%A8%DB%8C%D9%84

۳-     دمنوش لاغری چای ماچا

چای ماچا به عنوان یکی دیگر از  دمنوش های لاغری فوق العاده شناخته می شود و تاثیر زیادی بر لاغری و چربی سوزی دارد. گفته می شود که تاثیر چای ماچا برای لاغری ۱۰ برابر بیشتر از چای سبز است و برای لاغری ران ها، شکم و پهلو بسیار مناسب است.

از جمله خواص دمنوش چای ماچار در کنار لاغری می توان به افزایش متابولیسم بدن، کالری پایین، افزایش انرژی قبل از ورزش، کاهش کلسترول خون، درمان یبوست، کاهش استرس و بهبود گردش خون اشاره کرد.

%DA%86%D8%A7%DB%8C %D9%85%D8%A7%DA%86%D8%A7

۴-     دمنوش کاهش وزن با دارچین

دارچین علاوه بر اینکه طبع گرمی دارد و باعث افزایش متابولیسم بدن می شود مزیت دیگر آن کنترل قند خون است. دارچین با کنترل قند خون از میل کاذب به غذا خوردن جلوگیری می کند. برای تهیه این دمنوش لاغری شکم و پهلو می توانید چوب دارچین یا کمی پودر دارچین را به آب جوش اضافه کنید و میل کنید؛ همچنین می توانید با اضافه کردن مقداری پودر دارچین به چای خود از خواص آن بهره مند شوید.

%D8%AF%D9%85%D9%86%D9%88%D8%B4 %D8%AF%D8%A7%D8%B1%DA%86%DB%8C%D9%86

۵-     دمنوش هل 

هل سرشار از فیبر است و باعث القای احساس سیری در فرد و افزایش متابولیسم بدن می شود. همچنین ملاتونین یکی دیگر از اجزای تشکیل دهنده هل است که می تواند برای لاغری شکم و پهلو بسیار موثر باشد. استفاده از دمنوش هل در کنار یک رژیم لاغری اصولی می تواند باعث کاهش وزن و لاغری شود.

دمنوش لاغری

دمنوش لاغری

۶-     دمنوش گل محمدی 

زمانی که در حال پیروی از رژیم لاغری هستید بدن شما آب زیادی را از دست می دهد. در صورت استفاده از دمنوش گل محمدی در این ایام کلیه ها کمک می کنند تا سدیم بیشتری از بدن دفع شود و باعث سم زدایی می شود. از طرفی گل محمدی باعث هیدراته نگه داشتن بدن می شود و از دست دادن آب بیش از حد بدن جلوگیری می کند.

دمنوش لاغری گل محمدی

دمنوش لاغری گل محمدی

۷-     دمنوش رویبوس 

اگر به دنبال یک دمنوش کاهش وزن موثرتر از چای سبز و سیاه هستید؛ دمنوش رویبوس با چندین برابر آنتی اکسیدان بیشتر را به شما معرفی می کنیم.

%DA%86%D8%A7%DB%8C %D8%B1%DB%8C%D8%A8%D9%88%D8%B3

۸-     دمنوش برای لاغری زرشک 

دمنوش زرشک در کنار مزایای بسیار زیادی که برای ارتقای سلامت بدن دارد می تواند در چربی سوزی کل بدن نیز موثر باشد.

%D8%B2%D8%B1%D8%B4%DA%A9

۹-     دمنوش لاغری مریم گلی 

اگر به دنبال لاغری در یک ماه هستید؛ دمنوش مریم گلی معجزه می کند. مریم گلی طبع گرم و خشک دارد و از آن به عنوان یک آرام بخشی قوی و چربی سوز استفاده می شود. از جمله سایر مزایای مریم گلی عبارتند از:

  • رفع سوء هاضمه
  • درمان نفخ معده و درد شکم
  • پاکسازی بدن
  • کاهش کلسترول بد خون

دمنوش لاغری مریم گلی

دمنوش لاغری مریم گلی

۱۰- دمنوش رازیانه 

دمنوش رازیانه یک چربی سوز بسیار قوی است که باعث افزایش سوخت و ساز بدن و لاغری می شود.

%D8%AF%D9%85%D9%86%D9%88%D8%B4 %D8%B1%D8%A7%D8%B2%DB%8C%D8%A7%D9%86%D9%87

۱۱- دمنوش به لیمو

به لیمو جزء یکی از گیاهان معجزه آسا در طب سنتی است که از به عنوان یک ضد التهاب، ضد اضطراب و چربی سوز استفاده می شود. بهترین زمان مصرف این دمنوش بین وعده های غذایی اصلی است.

%D8%AF%D9%85%D9%86%D9%88%D8%B4 %D8%A8%D9%87 %D9%84%DB%8C%D9%85%D9%88

۱۲- دمنوش لاغری زردچوبه 

مصرف زردچوبه باعث افزایش چربی سوزی بدن و تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.

۱۳- دمنوش برای لاغری با زیره

یکی از ادویه های پرکاربرد که در اکثر غذاهای ایرانی از آن استفاده می شود زیره است. اگر به دنبال دمنوش برای لاغری شکم و پهلو هستید، دمنوش زیره یکی از بهترین گزینه هاست. دمنوش زیره به عنوان یکی از دمنوش های لاغری فوق العاده شناخته می شوند که باعث کاهش وزن فوری می شود. این دمنوش علاوه بر اینکه باعث لاغری می شود می تواند در تقویت سیستم ایمنی، ارتقای سلامت پوست، سلامت قلب، عملکرد بهتر گوارش و …. نیز موثر باشد.

%D8%AF%D9%85%D9%86%D9%88%D8%B4 %D8%B2%DB%8C%D8%B1%D9%87

۱۴- دمنوش نعناع

مصرف دمنوش نعناع می تواند باعث افزایش حرارت معده و افزایش قدرت هضم می شود. از آنجا که برگ نعناع سرشار از آنتی اکسیدان است تاثیر بسزایی در لاغری و کاهش وزن دارد.

%D8%AF%D9%85%D9%86%D9%88%D8%B4 %D9%86%D8%B9%D9%86%D8%A7%D8%B9

 بهترین زمان مصرف دمنوش لاغری

دمنوش های لاغری در صورتی می توانند بر روی کاهش وزن و لاغری موثر باشند که به اصول مصرف آنها پایبند باشید. یکی از نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید بهترین زمان مصرف آن است. زمان مصرف دمنوش های لاغری با توجه به نوع دمنوش می توانند متفاوت باشد اما به طور کلی توصیه می شود که این دمنوش ها را در ساعات میان وعده میل کنید.

مصرف دمنوش های کاهش وزن در میان وعده باعث کاهش اشتها و میل به کمتر غذا خوردن می شود که در نهایت می تواند باعث کاهش وزن شود.

سوالات متداول

بهترین دمنوش لاغری قبل خواب کدام است؟

از جمله بهترین دمنوش لاغری قبل از خواب می توان به بابونه، چای قرمز، نعناع، اسطوخودوس، زیره و … اشاره کرد.

ایا دمنوش لاغری تاثیر دارد؟

مصرف چای یا دمنوش، به تنهایی نمی توانند در کاهش وزن موثر باشند و در صورت استفاده همزمان دمنوش با رژیم و ورزش، لاغری امکان پذیر است.

منبع: سیـرا

ایتا رژیم نیوز
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تازه ها

عضو کانال ایتا شوید