تاریخ انتشار : جمعه 14 مهر 1402 - 0:33
45 بازدید
کد خبر : 3773

ابتکار مای لیدی برای رفع مشکلات دوران قاعدگی بانوان

ابتکار مای لیدی برای رفع مشکلات دوران قاعدگی بانوان

یک نوار بهداشتی برای حل تمامی دغدغه‌های خانم‌ها پریود یک پدیده طبیعی است و هر خانمی آن را برای سال‌های طولانی در زندگی‌اش تجربه می‌کند. بنابراین پریود شدن بخش مهمی از زندگی خانم‌ها است و استفاده از محصولات بهداشت پریود مانند نوار بهداشتی، تامپون و کاپ قاعدگی هم بخش جدانشدنی آن. مای‌لیدی به‌عنوان برند رهبر

72063

یک نوار بهداشتی برای حل تمامی دغدغه‌های خانم‌ها

پریود یک پدیده طبیعی است و هر خانمی آن را برای سال‌های طولانی در زندگی‌اش تجربه می‌کند. بنابراین پریود شدن بخش مهمی از زندگی خانم‌ها است و استفاده از محصولات بهداشت پریود مانند نوار بهداشتی، تامپون و کاپ قاعدگی هم بخش جدانشدنی آن. مای‌لیدی به‌عنوان برند رهبر و پیشرو بازار در راستای کمک به زندگی بدون محدودیت زنان در دوران پریود با شناخت عمیق از مصرف‌کننده و دغدغه‌هایش محصولی کاملاً متناسب با این نیازها خلق کرده است.

 خانم‌ها در دوران پریود نیاز دارند تا با استفاده از محصول بهداشتی مناسب، نه تنها سلامت جسمی، بلکه سلامت روانی خود را نیز تامین کنند. اما ممکن است عوامل مختلفی مثل گرما و رطوبت، عدم تعویض به‌موقع نوار بهداشتی و لباس زیر و استفاده کردن از نوار بهداشتی نامناسب، باعث بروز حساسیت‌های پوستی شود. در کنار ایجاد این حساسیت‌های پوستی، خانم‌ها دغدغه‌ها و نگرانی‌های دیگری هم درباره نوارهای بهداشتی دارند که اصلی‌ترین آن‌ها قدرت جذب پایین، انتشار بو، نشتی دادن، جابه‌جا شدن و کثیف شدن لباس زیر است.

ویژگی‌های نوار بهداشتی مای‌لیدی اولترا

نوار بهداشتی مای‌لیدی اولترا ویژگی‌های مهمی مثل نازکی، قدرت جذب بالا با لایه ایرلید، بدون نشتی با نواحی محافظ رنگی، سیستم کنترل‌کننده بوی نامطبوع و چسب بارکدی دارد که به نیازهای خانم‌ها در دوران قاعدگی به‌درستی پاسخ می‌دهد. نوارهای بهداشتی مای‌لیدی اولترا با تکنولوژی ایرلید ساخته شده‌اند در نتیجه بسیار نازک‌تر و سبک‌تر هستند. همچنین تکنولوژی ایرلید باعث ایجاد ثبات در ساختار و انعطاف‌پذیری بالای نوار بهداشتی می‌شود.

نوار بهداشتی با جذب بالا

خانم‌های جوان و فعال، به دنبال ۳ خواسته مهم در محصول نوار بهداشتی هستند: جذب، راحتی و امنیت در هنگام استفاده از آن. قدرت جذب نوار بهداشتی اولترا به‌دلیل لایه ایرلید، لایه رویی ثانویه و نواحی محافظ رنگی جاذب بسیار زیاد است و به اولین نیاز خانم‌ها یعنی «جذب» به‌خوبی پاسخ می‌دهد. نوار بهداشتی مای‌لیدی اولترا به‌دلیل نازک بودن خیلی زیاد، هنگام استفاده بسیار راحت و نامحسوس است و مانع فعالیت روتین خانم‌ها نمی‌شود. این نوار بهداشتی با نهایت نازکی، جذب و انعطاف‌پذیری، نهایت راحتی را برای استفاده زنان در دوران پریود به همراه دارد. در نتیجه خانم‌ها می‌توانند با استفاده از نوار بهداشتی مای‌لیدی اولترا در دوره پریود خود، به راحتی و بدون دغدغه به فعالیت خود ادامه دهند.

تغییر عادت و استفاده از نوارهای بهداشتی جدید ممکن است در ابتدا برای زنان دشوار باشد اما مای‌لیدی برای حمایت از خانم‌ها و کمک به آنها برای انتخاب صحیح نوار بهداشتی، دو راهکار ارائه کرده است. اول اینکه با مراجعه به وب‌سایت مای‌لیدی می‌توانید با ثبت درخواست نمونه نوار بهداشتی اولترا، نمونه‌ای از آن را به صورت رایگان دریافت کنید. همچنین نصب دستگاه‌های دریافت نوار بهداشتی رایگان مای‌لیدی (وندینگ ماشین) در مراکز خرید پر تردد کشور یکی دیگر از اقدام‌های مهم برند مای‌لیدی برای افزایش دسترسی همه خانم‌ها به نوار بهداشتی در هر زمان و هر کجا بوده است. مای‌لیدی همواره سعی می‌کند تا با نوآوری و همگام با فناوری روز دنیا، بالاترین کیفیت محصولات را برای زنان ایرانی فراهم کند. این برند وظیفه خود می‌داند به عنوان یک حامی آگاه عمل کند و در راستای ارتقای فرهنگ و آگاهی جامعه درباره پریود و دغدغه‌های زنان و همچنین سلامت و بهداشت عمومی زنانه گام بردارد.

انتهای پیام/بازار

منبع: خبرگزاری سـلامت

ایتا رژیم نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تازه ها

عضو کانال ایتا شوید