تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آبان 1402 - 8:31
50 بازدید
کد خبر : 4692

ارائه خدمات رایگان پزشکی به ایتام شهرستان لردگان

ارائه خدمات رایگان پزشکی به ایتام شهرستان لردگان

با عنایت به لزوم ارائه خدمات تخصصی به ایتام، تفاهم‌نامه همکاری بین بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری و مؤسسه خیریه عترت بوتراب منعقد شد و بر اساس این قرارداد مقرر شد ایتام تحت پوشش این مؤسسه در شهرستان لردگان از تاریخ ۲۵ تا ۳۰ مهرماه خدمات تخصصی دندانپزشکی (ترمیم، عصب‌کشی و ..) دریافت کنند.

ایتام شهرستان لردگان

ایتام شهرستان لردگان

کاظم کبیری گفت: با عنایت به لزوم ارائه خدمات تخصصی به ایتام، تفاهم‌نامه همکاری بین بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری و مؤسسه خیریه عترت بوتراب منعقد شد و بر اساس این قرارداد مقرر شد ایتام تحت پوشش این مؤسسه در شهرستان لردگان از تاریخ ۲۵ تا ۳۰ مهرماه خدمات تخصصی دندانپزشکی (ترمیم، عصب‌کشی و ..) دریافت کنند.

خدمت رایگان پزشکی به ایتام شهرستان لردگان

مسؤول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری افزود: غربالگری توسط تیم شهید دکتر رهنمون، ویزیت پزشک عمومی و تشکیل پرونده الکترونیک سلامت برای ایتام تحت پوشش از دیگر اقدمات بسیج جامعه پزشکی در این مدت بوده است

وی ادامه داد: هزینه تأمین اقلام مصرفی را مؤسسه خیریه بوتراب بر عهده گرفت و هماهنگی دندانپزشکان و پزشکان بسیجی و همچنین یونیت و ابزار مربوطه توسط بسیج جامعه پزشکی انجام شد.

کبیری خاطرنشان کرد: این اعزام به دلیل همکاری خوب بسیج جامعه پزشکی استان و تأمین نیروی انسانی بومی تخصصی بسیجی و تأمین سایر اقلام سرمایه‌ای و ابزار به بهترین نحو انجام شد و مورد استقبال مدیران مؤسسه خیریه قرار گرفت و از هزینه‌های جانبی اسکان، پذیرایی و ایاب و ذهاب به نحو مؤثری کاسته شد.

وی گفت: مهم‌ترین اقدامات و خدمات ارائه شده پس از ۶ روز کاری شامل ۲ هزار و ۱۴۰ نفر خدمت به ارزش ریالی ۲۰ میلیارد و ۴۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بوده است.

مسؤول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در پایان اظهار کرد: در این مدت ۵۱۵ یتیم خدماتی از قبیل یک هزار و ۲۵۵ ترمیم دندان، ۳۸۵ ویزیت پزشک عمومی، ۱۰۰ خدمت زنان و مامایی (مادران ایتام)، تشکیل ۴۰۰ پرونده الکترونیکی سلامت و ۴۰۰ آموزش سبک زندگی سالم، بهداشت عمومی و فردی، تغذیه سالم، روانشناسی و مشاوره دریافت کردند.

منبع:یاشگاه خبرنگاران

ایتا رژیم نیوز
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تازه ها

عضو کانال ایتا شوید