تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 تیر 1402 - 8:47
232 بازدید
کد خبر : 3357

۳ عرق گیاهی برای لاغری سریع| دمنوش های کاهش وزن

۳ عرق گیاهی برای لاغری سریع| دمنوش های کاهش وزن

درصورتیکه برای لاغری به طب سنتی علاقه داشته باشید، میتوانید با راهنمایی پزشک طبیعی از انواع عرق گیاهی برای لاغری سریع مصرف کنید.

درصورتیکه برای لاغری به طب سنتی علاقه داشته باشید، میتوانید با راهنمایی پزشک طبیعی از انواع عرق گیاهی برای لاغری سریع مصرف کنید.

به اندازه تلاشی که بعضی افراد برای خرید قرص های لاغری نشان میدهند و به نتیجه نمی رسند، عرقیات گیاهی متنوعی در بازار طب سنتی موجود است که بدون عوارض و خطری برای سلامتی به کاهش وزن کمک میکنند.

یک نکته را فراموش نکنید

مصرف عرقیات گیاهی فقط زمانی نتیجه میدهد که شما رژیم غذایی سالم و یک برنامه ورزشی منظم و مداوم را در سبک زندگی خود بگنجانید. اینکه انتظار داشته باشید فقط با مصرف عرقیات لاغر می شوید، اشتباه است.

معرفی انواع بهترین عرق گیاهی برای لاغری سریع شکم و پهلو

چندین نوع عرقیات گیاهی در بازار موجود است که به افزایش سوخت و ساز و در نتیجه چربی سوزی و کاهش وزن کمک میکند. این مواد غذایی خاصیت ترموژنیک (افزایش دهنده سوخت و ساز بدن) دارند و به کاهش گرسنگی و در نتیجه کاهش کالری گیری در طول روز کمک میکنند.

باید اضافه کنیم که محصولات گیاهی هم مثل انواع دارو و درمان های طبیعی، یک فرمول مشخص برای هدفمندتر شدن کاهش وزن و کاهش عوارض مصرف دارد. یک بار دیگر یادآوری میکنیم که عرقیات گیاهی زمانی نتیجه بخش هستند که در کنار یک رژیم لاغری اصولی و ورزش منظم مصرف شوند

 عرق گیاهی آویشن

یکی از فواید آویشن، کمک به لاغری و کاهش وزن است. این عرق گیاهی از برگ های آویشن تهیه می شود. همچنین ناگفته نماند که از زمان های قدیم از عرق آویشن برای درمان بسیاری از مشکلات جسمی مانند سرماخوردگی و علائم مشابه آنفولانزا، مشکلات گوارشی و بی خوابی استفاده می کردند.

مطالعات اخیر نشان داده است که در بین انواع عرق گیاهی برای لاغری سریع، عرق آویشن فواید بیشتری نسبت به آنچه قبلاً شناخته شده بود برای سلامتی دارد. مطالعات نشان می دهند که عرق آویشن بهکاهش التهاب، بهبود هضم، تقویت ایمنی، کمک به کاهش وزن، کاهش سطح کلسترول و قند خون و حتی کاهش خطر سرطان کمک کند.

خوب است بدانید

آویشن سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است و به عنوان یک منبع تغذیه کامل شناخته می شود. ۱ قاشق چای خوری برگ تازه آویشن علاوه بر عطر بی نظیری که دارد، تا ۱۶۰ میلی گرم ویتامین C دارد. علاوه بر این مقدار بالای منگنز، منیزیم، روی، پتاسیم، کلسیم و آهن را نیز در خود جای داده است.

نکات تکمیلی درمورد عرق گیاهی آویشن

این محصول طبیعی با بهبود سطح ایمنی و قرار دادن سلامت بدن در وضعیتی پایدار، کاهش وزن نتیجه بخشی را به دنبال دارد. علاوه بر این، آویشن به هضم بهتر غذا کمک میکند.بنابراین توصیه میکنیم با راهنمای پزشک طبیعی، این محصول بی خطر را در رژیم کاهش وزن خود بگنجانید.

عرق گیاهی برای لاغری شکم و پهلو: عرق کاسنی

ریشه کاسنی قرن ها مصرف خوراکی و درمانی در طب سنتی داشته است. ریشه این گیاه به خاطر طعم و رنگ مشابهی که با قهوه دارد به عنوان جایگزین مناسبی برای قهوه مصرف می شود.

عرق کاسنی بهترین عرق گیاهی برای لاغری سریع شکم و پهلو است.

عرق کاسنی بهترین عرق گیاهی برای لاغری سریع شکم و پهلو است.

فیبر موجود در ریشه کاسنی نه تنها برای سلامت گوارش شما مفید است بلکه با کاهش اشتها کاری میکند تا کالری گیری کمتری داشته باشید. یادآوری میکنیم که مصرف این عرق گیاهی برای لاغری سریع در کنار کاهش کالری گیری، به افزایش کالری سوزی (سوخت و ساز بدن) کمک میکند.

چه عرق گیاهی برای لاغری خوبه؟ عرق گیاهی زیره

عرق زیره باعث افزایش سوخت و ساز بدن می شود، سطح کلسترول را پایین می آورد و به کاهش قند خون شما نیز کمک کند. پژوهش های زیادی نشان داده اند که عرق گیاهی زیره برای لاغری مفید است ولی این مطالعات به معنی تاثیر فقط یک فاکتور بر کاهش وزن نیست و شما باید در کنار مصرف عرق گیاهی، حتما رژیم غذایی سالم و ورزش منظم را در طول روز درنظر داشته باشید. همچنین باید اضافه کنیم محدودیت هایی برای کاهش وزن مورد نظر با نوشیدن عرق گیاهی زیره وجود دارد. زیره برای لاغری موضعی تجویز نمی شود.

یکی از خواص عرق گیاهی زیره کاهش التهاب است و به طور کلی اندام شما را لاغرتر از چیزی که هست نشان می دهد. زیره نمی تواند چربی ها را به طور کلی پاک کند؛ اما می تواند رسوبات چربی را که در بدن شما شکل گفته است کمی بهبود ببخشد.

آنچه درمورد افزایش سوخت و ساز بدن باید بدانید!

سوخت و ساز بدن یعنی واکنش شیمیایی برای دریافت انرژی از غذا و استفاده از آن برای فعالیت هایش. به زبان ساده تر متابولیسم مقداری است کهبا آن کالری سوزی شما مشخص می شود، تجزیه کالری دریافتی به انرژی قابل استفاده و درنهایت استفاده از این انرژی برای بدن.

در کنار فاکتورهایی مثل سایز بدن، جنسیت، سن و ژنتیک، فاکتورهای زیر به افزایش سوخت و ساز بدن شما کمک میکنند:

  • افزایش توده عضلانی– سلول های ماهیچه ای بیش از سلول های چربی به انرژی نیاز دارند و این یعنی افرادی که عضلانی تر هستند، سوخت و ساز بیشتری دارند.
  • هورمون های جنسی- عموما هورمون تستسترون باعث افزایش توده عضلانی و کاهش چربی می شود. مردان به دلیل حجم عضلات بیشتر، سوخت و ساز بالاتری دارند.
  • سن- هرچه سن شما بالاتر می رود، حجم ماهیچه ها کاهش پیدا میکند. بنابراین روند سوخت وساز بدن کندتر خواهد شد. درواقع در هر دهه از زندگی، سوخت و ساز بین ۵-۱۰ % کاهش پیدا میکند.

بهترین روش کاهش وزن کدام است؟

در کنار مصرف عرق گیاهی برای لاغری سریع، ورزش را هرگز فراموش نکنید. درواقع ورزش و تحرک بدنی اصولی باید جزوی از برنامه منظم روزانه شما باشد. فراموش نکنید که با افزایش حجم عضله، سوخت و ساز بدنتان هم بالا می رود. بنابراین روزانه دستکم یک ساعت ورزش کنید تا کاهش وزن سالم داشته باشید.

اینکه بخواهید روزانه یک ساعت ورزش کنید در قدم اول غیرممکن به نظر می رسد. بنابراین مدت زمان ورزش را تقسیم کنید و روزانه سه بخش بیست دقیقه ای برای ورزش درنظر بگیرید.

سخن پایانی

چه به سراغ عرق گیاهی برای لاغری سریع شکم و پهلو بروید چه عرق گیاهی برای لاغری صورت را مصرف کنید، این محصولات طبیعی تاثیری در لاغری موضعی ندارند. بلکه مهم ترین ویژگی عرقیجات گیاهی، کاهش اشتها و کالری گیری و افزایش سوخت و ساز بدن و افزایش کالری سوزی است.

 

منبع: مینت فیت

ایتا رژیم نیوز
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تازه ها

عضو کانال ایتا شوید